Головна » Історії успіху » Успішна історія з Кривого Рогу: як прозора оренда допомагає виробникам сертифікованої продукції 

Успішна історія з Кривого Рогу: як прозора оренда допомагає виробникам сертифікованої продукції 

Виробництво харчових продуктів складає близько 20% від усіх товарів, які виготовляють в Україні. Харчова промисловість включає в себе понад 40 різноманітних галузей виробництва, а значну частку займає виробництво безалкогольних напоїв. І першим сертифікованим підприємством, яке займається таким виробництвом у Кривому Розі, стало ТОВ “Аква Перфектум”. Керівник компанії Сергій Валерійович зробив усе можливе, щоб його продукція відповідала сучасним стандартам якості. 

Завдяки прозорій оренді ТОВ “Аква Перфектум” вдалося знайти зручне приміщення для розвитку бізнесу, що сприяло розширенню обсягів виробництва.  

Досвід цієї компанії можуть використати всі підприємці в Україні, обравши на офіційному сайті orenda.gov.ua об’єкти, які можуть стати платформою для втілення підприємницьких ідей та амбітних проєктів.

Про свій досвід оренди державного майна та важливість сертифікації  виробництва розповідає пан Сергій у сьогоднішньому інтерв’ю:

Пане Сергію, розкажіть, будь ласка, про Ваш досвід підприємницької діяльності

Наша компанія займається виробництвом бутильованої води в Кривому Розі. На сьогоднішній день ТОВ “Аква Перфектум” – це перше і єдине в місті сертифіковане за Міжнародною системою управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019 підприємство-виробник бутильованої води у Кривому Розі. На підприємстві запроваджена система управління якістю за Міжнародним стандартом ISO 9001:2018. Вказані сертифікації проведені державним сертифікаційним органом. Наразі ми знаходимося на стадії сертифікації за міжнародною системою екологічного керування виробництвом ISO 14001:2015. Вся продукція, що виробляється на нашому підприємстві, внесена у всесвітню систему GS1 та має ідентифікаційні глобальні номери, вказані у свідоцтвах, виданих Асоціацією «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Ukraine). Виробничі потужності нашого підприємства зареєстровані Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області. Для того, щоб все це здійснити, ми використовуємо державне нерухоме майно.

Тобто зараз об’єкт використовується як платформа для виробництва вашої продукції?

Так, в орендованих приміщеннях ми займаємося нашою безпосередньою діяльністю  — виробництвом безалкогольних напоїв.

А щодо проведення самого аукціону, як проходили торги?

Нова процедура оренди набагато зручніша ніж та, яка була раніше. Ми подали заяву два роки тому, після якої, наскільки я пам’ятаю, було зроблено публікацію про об’єкт у відкритому доступі. Нам надали повну інформацію і пояснили всі механізми роботи. Згодом підписали договір оренди.

Поділіться, будь ласка, враженнями від нової системи прозорої оренди
Оскільки ми не вперше орендуємо державне майно, я стверджую, що процес оренди однозначно став зрозуміліший: перелік об’єктів публікують у відкритому доступі, далі ознайомлюєшся з інформацією і реєструєшся. Перевагою також є те, що всі процеси відбуваються значно швидше, адже раніше доводилось витрачати багато часу на поїздку до відділення Фонду аби подати всю необхідну документацію. Зокрема, багато часу забирало написання заяви та очікування її розгляду, і це лише один відділ. Далі необхідно було їздити до балансоутримувача цієї будівлі. Зараз все однозначно просто: написали, віддали, на площадці всі дані розмістили і все перевірили. Згодом Фонд держмайна нам повідомляє, що все в порядку і ми можемо брати участь в торгах. 

Розкажіть, будь ласка, чим зацікавив Вас об’ єкт оренди?

Чи розробляли Ви бізнес-план щодо об’єкту?

Ми розробили проєкт згідно із вимогами стандарту ІSO 22000 та шукали приміщення, в якому нам би вдалося його реалізувати. Тобто, нам потрібне було приміщення, в якому ми могли б зберігати достатньо велику кількість води, розмістити обладнання для фільтрації води, автоматичні лінії розливу та розташувати дільниці таким чином, щоб процеси бракеражу, миття, фасування та зберігання не перетиналися між собою, а тому – відповідали принципам лінійного виробництва. 

В результаті пошуків ми звернули увагу на приміщення Відділення професійної технічної освіти в Дніпропетровській області в Кривому Розі. 

Чи залучали інвестиції для поліпшення активу?

Ми залучили лише власні інвестиції для здійснення невід’ємних поліпшень, тобто здійснили капітальний ремонт, який відповідає сучасним європейським вимогам до приміщень харчового виробництва. 

Скільки робочих місць було створено? 

Оскільки усі процеси у нас автоматизовані, ми створили додатково ще 8 робочих місць. 

Чи плануєте продовжувати договір оренди? 

Наразі маємо намір використовувати це приміщення й надалі. 

Ви згадували, що виробляєте сертифіковану продукцію. Розкажіть, будь ласка, чому саме виробництво сертифікованої продукції таке важливе? 

Ми виробляємо продукцію, яку в першу чергу споживаємо самі, а також – наші родини, друзі та партнери. Тому, виробляючи якісну та безпечну продукцію, пройти процес сертифікації в Держстандартметрології для нас було добровільним та свідомим рішенням. Сертифікація полегшує нам процес участі у тендерних державних закупівлях, але, на жаль, пересічний споживач не надає сертифікації належного значення, зважаючи при виборі постачальника не на умови виробництва, впроваджені стандарти та сертифікацію, а лише – на ціну.

Що б ви порадили людям, які тільки планують брати участь в онлайн аукціонах?

Я би без сумнівів радив брати участь. На онлайн-аукціонах з оренди ви зможете знайти об’єкти з привабливою ціною та вигідною площею. 

Досвід Сергія Валерійовича, безумовно, слугує гарним прикладом сучасного і конкурентоспроможного українського виробництва. Слід відзначити, що оренда державного майна вкотре допомогла втілити амбітні плани по створенню та розширенню приватної справи. Сучасні онлайн-аукціони, в свою чергу, завдяки своїй відкритості та зручності й надалі допомагають розширювати український бізнес. І, що найголовніше, зручно, швидко та вигідно.

Команда Фонду держмайна України вдячна пану Сергію за розмову та бажає подальших успіхів у його справі.

Запрошуємо всіх охочих брати участь у прозорій оренді, адже це чудова можливість інвестицій у власний бізнес!

Для Вас ми підготували доступну та зручну інструкцію, яка дозволяє ознайомитись з правилами участі в орендних онлайн-аукціонах.

 А також запрошуємо Вас підписатися на спеціальну розсилку, для того щоб щотижня отримувати актуальну інформацію про вже оголошені аукціони на електронну пошту. 

 

Історії успіху
Попередній запис
Інформаційний бюлетень актуальних аукціонів з оренди об`єктів державної нерухомості (28 грудня 2021 року)
Наступний запис
Аукціон з оренди приміщення в аеропорту «Бориспіль»: 1,16 млн грн на місяць за 63 м²
Меню