Головна » Рішення Комісії » Витяг з протоколу засідання комісії від 11.02.2021

Витяг з протоколу засідання комісії від 11.02.2021

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ

засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів (далі – Комісія)

  

м. Київ                                                                                                                11 лютого 2021 р.                                                                                                             

            Враховуючи наявність кворуму (6 чоловік), засідання Комісії відкрито для забезпечення можливості розгляду, обговорення та голосування по питаннях відповідно до порядку денного.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Розгляд скарг:

1.1. ПАТ  «Аптеки Запоріжжя»  від 15.01.2021 № 09.

1.2. ТОВ «Діамед» від 19.01.2021.

1.3. ФОП Фроленко С. М. від 14.01.2021.

1.4. Манько Є. В. від 14.01.2021.

1.5. Манько Є. В. від 17.01.2021.

  1. Щодо припинення розгляду скарги ФОП Немеш В. Ф. від 18.01.2021 у зв’язку із заявою про її відкликання.
  2. Розгляд листа оператора ЕТС ПП «Тендер онлайн» від 29.01.2021 № 29-01-2021/01т щодо рішення Комісії за результатами розгляду скарги ФОП Пішкової Л. І., прийнятого на засіданні 20.01.2021.

По питанню № 1:

  1. Щодо розгляду скарги ПАТ «Аптеки Запоріжжя»  від 15.01.2021 № 09.

До Комісії надійшла скарга ПАТ «Аптеки Запоріжжя» (далі – Скаржник 1) від 15.01.2021 на дії комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської районної ради Запорізької області (далі – Організатор 1) щодо електронного аукціону UA-PS-2020-11-19-000001-3 про передачу в оренду нежитлових приміщень для розміщення аптеки в операційному блоці КП «Приморська ЦРЛ» за адресою:  Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Морська, 74.

Зміст скарги:

Скаржник 1 зазначає, що відповідно до пункту 81 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок), протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону, між орендодавцем, балансоутримувачем та переможцем електронного аукціону укладається договір оренди об’єкта оренди за результатами проведення електронного аукціону, який в межах зазначеного строку оприлюднюється орендодавцем в електронній торговій системі через особистий кабінет.

Термін укладення відповідного договору оренди за результатами електронного аукціону від 10.12.2020 сплинув 13.01.2021.

Скаржник 1 зазначає, що станом на теперішній час (дата подання скарги 15.01.2021) договір не укладено. Відповідно до листа КП «Приморська ЦРЛ» від 12.01.2021 № 36 питання щодо укладення договору оренди відкладено орендодавцем до прийняття Комісією рішення щодо скарги КП «Аптечне об’єднання «Фармація» на дії Організатора 1, отриманої Комісією 24.12.2020.

Скаржник 1 вимагає: зважаючи на відсутність у якості підстави для  відкладення процедури укладення договору оренди факту подання скарги учасником аукціону, зобов’язати орендодавця укласти договір оренди об’єкта оренди  за результатами проведення електронного аукціону відповідно до протоколу  UA-PS-2020-11-19-000001-3 та оприлюднити його в електронній торговій системі.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

10.12.2020 в електронній торговій системі проведено аукціон UA-PS-2020-11-19-000001-3 на право оренди зазначеного комунального майна з метою розміщення аптеки.

В аукціоні взяли участь 2 учасника: Скаржник 1 та комунальне підприємство «Аптечне об’єднання «Фармація».

Згідно з протоколом електронного аукціону, сформованим 10.12.2020, переможцем визначено ПАТ «Аптеки Запоріжжя» як учасника, який надав найбільшу цінову пропозицію.

Зважаючи на рішення Комісії за результатами розгляду скарги комунального підприємства «Аптечне об’єднання «Фармація» (витяг з протоколу від 20.01.2021), Організатором  1 28.01.2021 завантажено на електронну сторінку аукціону наказ від 28.01.2021 № 20 про відмову від укладання договору оренди з переможцем аукціону ПрАТ «Аптеки Запоріжжя».

05.02.2020 Організатором 1 оприлюднено протокол, відповідно до якого переможцем аукціону є комунальне підприємство «Аптечне об’єднання «Фармація».

Комісією відзначено, що на засіданні 20.01.2021 розглядалася скарга КП «Аптечне об’єднання «Фармація» щодо порушення Організатором 1 порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2020-11-19-000001-3 у зв’язку із відсутністю у переможця аукціону ліцензії на виробництво лікарських засобів, та за результатами розгляду Комісією прийнято рішення про порушення Організатором 1 порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2020-11-19-000001-3, а саме пунктів 76 та 78 Порядку в частині невідповідності ПАТ «Аптеки Запоріжжя»  умовам орендаря, за якими був оголошений аукціон.

Відповідно до пункту 76 Порядку у разі коли переможець електронного аукціону не відповідає вимогам статті 4 Закону, або в інших випадках, передбачених частиною дев’ятою статті 13 Закону, орендодавець завантажує рішення про відмову у затвердженні протоколу про результати електронного аукціону або про відмову від укладення договору оренди в електронну торгову систему.

При цьому звернули увагу, що Порядком не передбачено відкладення підписання договору з переможцем аукціону або подовження строку на його підписання  у разі подання скарги щодо відповідного аукціону.

В даному випадку Організатором 1 порушено строк, встановлений Порядком на прийняття рішення про відмову від укладення договору оренди (пункти 76, 78, 81 Порядку).

ВИРІШИЛИ:

  1. Прийняти рішення про наявність порушення Організатором 1 порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2020-11-19-000001-3, а саме строку, передбаченого Порядком на прийняття рішення про відмову від укладення договору оренди.
  2. Звернути увагу, що на засіданні Комісії 20.01.2021 розглядалася скарга КП «Аптечне об’єднання «Фармація» щодо порушення Організатором 1 порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2020-11-19-000001-3, у зв’язку із відсутністю у переможця аукціону ліцензії на виробництво лікарських засобів. Комісією прийнято рішення про порушення Організатором 1 порядку організації, проведення аукціону, а саме пунктів 76 та 78 Порядку у зв’язку з невідповідністю ПАТ «Аптеки Запоріжжя», як учасника і переможця, умовам орендаря, за якими був оголошений аукціон.
  3. Фонду державного майна України, Мінекономіки під час розгляду та підготовки проектів нормативно-правових актів з питань удосконалення законодавства у сфері орендних відносин додатково опрацювати питання щодо відтермінування/зупинення дій організаторів аукціонів на період розгляду скарг Комісією.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 6 голосів

«проти» – немає

«утримались» – немає

  1. 2. Щодо розгляду скарги ТОВ «Діамед» від 19.01.2021.

До Комісії надійшла скарга ТОВ «Діамед» від 19.01.2021  (далі – Скаржник 2) на дії Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Організатор 2) щодо аукціону UA-PS-2020-11-06-000004-3 на продовження договору оренди нежитлових приміщень загальною площею 28,0 кв. м за адресою:  м. Київ вул. Ризька,1.

Зміст скарги:

  1. Станом на 14.01.2020 в системі був відсутній підписаний переможцем ТОВ «Бюджетна аптека» протокол аукціону всупереч пунктам 74, 77 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок). Протокол з’явився в системі 15.01.2021, підписаний переможцем 04.01.2021.
  2. В протоколі, затвердженому наказом Організатора 2 № 67-ПР від 12.01.2021, відсутні підпис та печатка уповноваженої особи Організатора 2, оскільки протокол є трьохстороннім та має бути підписаний трьома сторонам.
  3. В протоколі, затвердженому наказом Організатора 2 № 67-ПР від 12.01.2021, проставлені підпис та печатка без використання кваліфікованого електронного підпису відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
  4. Переможець аукціону разом з підписаним протоколом не надав інформацію про особу, уповноважену підписувати договір оренди, та копію документа, який надає повноваження на підписання договору.
  5. Оскільки чинний орендар ТОВ «Діамед» має переважне право на укладення договору оренди за результатами аукціону та оскільки не відбувся спеціальний етап аукціону для надання попередньої згоди товариством сплачувати орендну плату, що є рівною ціновій пропозицій учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією й Організатором 2 не було повідмолено ТОВ «Діамед» про те, що попередній переможець відмовився від підписання договору, Організатор 2 мав повідомити чинного орендаря про можливість надати згоду на  сплату  цінової пропозиції наступним учасником  торгів, а не затверджувати  протокол своїм наказом.

Скаржник 2 вимагає скасувати наказ Організатора 2 № 67-ПР від 12.01.2021 про затвердження протоколу електронного аукціону, скасувати результати проведеного аукціону, заборонити проведення аукціону, зобов’язати орендодавця продовжити договір чинному орендарю без проведення аукціону.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Відповідно до підпункту 1 пункту 25 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647 (далі – Порядок розгляду скарг), скарга залишається без розгляду комісією в разі, коли скаржник подає скаргу щодо того самого порушення, аукціону та/або лоту аукціону та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду комісією і щодо яких комісією прийнято відповідне рішення (крім випадку, коли у повторній скарзі зазначені факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні комісії).

Cкарга ТОВ «Діамед» стосовно аукціону UA-PS-2020-11-06-000004-3 щодо порушення Організатором 2 порядку організації, проведення електронного аукціону розглядалася на засіданні Комісії 20.01.2021 та за результатами розгляду Комісією винесено рішення про відсутність порушень у діях організатора аукціону.

Зокрема, Комісією було розглянуто обставини формування другого протоколу про результати зазначеного аукціону відповідно до пункту 76 Порядку у зв’язку з відмовою переможця аукціону ТОВ «МК «Медікус» від підписання договору оренди.

Таким чином, скарга ТОВ «Діамед» не підлягає розгляду згідно з пунктом 25 Порядку розгляду скарг.

ВИРІШИЛИ:

  1. Скарга ТОВ «Діамед» від 19.01.2021 не підлягає розгляду згідно з пунктом 25 Порядку розгляду скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 6 голосів

«проти» – немає

«утримались»   – немає

  1. 3. Щодо розгляду скарги ФОП Фроленко С. М. 14.01.2021.

До Комісії надійшла скарга ФОП Фроленка Сергія Михайловича (далі – Скаржник 3) від 14.01.2021 щодо ФОП Осадчого Сергія Валерійовича, а також порушення оператором електронного майданчика норм законодавства України стосовно аукціону UA-PS-2020-11-26-000094-2 на право оренди нерухомого комунального майна  –  нежитлового приміщення площею 136,4 кв. м за адресою: м. Київ, просп. Гонгадзе Георгія, 20, літ. В,  що обліковується на балансі КП «Київжитлоспецексплуатація».

Зміст скарги:

Відповідно до пункту 78 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок), після отримання від оператора електронного майданчика, через який подано найвищу цінову пропозицію, підписаного переможцем електронного аукціону та таким оператором протоколу про результати електронного аукціону орендодавець затверджує та оприлюднює протокол через особистий кабінет протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем його формування в електронній торговій системі, та натискає електронну кнопку «Протокол затверджено» в інтерфейсі особистого кабінету, після чого електронному аукціону автоматично присвоюється статус «очікується підписання договору». Зазначений строк закінчується о 18 годині останнього дня строку, встановленого для оприлюднення протоколу.

У межах строку, встановленого для оприлюднення протоколу про результати електронного аукціону, орендодавець перевіряє заяву на участь в електронному аукціоні, подану шляхом заповнення електронної форми, та електронні копії документів переможця електронного аукціону щодо відповідності вимогам Закону.

Скаржник 3 вимагає: у зв’язку з тим, що протокол був опублікований 13.01.2021 о 18:09 год., прийняти рішення про відмову від укладення договору оренди з ФОП Осадчим С. В. та сформувати новий протокол про результати електронного аукціону з визначенням переможцем електронного аукціону учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

22.12.2020 в електронній торговій системі проведено аукціон UA-PS-2020-11-26-000094-2 на право оренди нерухомого комунального майна.

В аукціоні взяли участь 2 учасника: Скаржник 3 та ФОП Осадчий С.В.

Згідно з протоколом електронного аукціону UA-PS-2020-11-26-000094-2, сформованим 22.12.2020, переможцем визначено ФОП Осадчого С. В. як учасника, який надав найбільшу цінову пропозицію.

Організатором аукціону є Департамент комунальної власності
м. Києва (далі – Організатор 3).

Згідно з аналізом електронної сторінки аукціону протокол затверджено Організатором 3  11.01.2021 (наказ № 62-ПР), а оприлюднено  13.01.2021.

Комісією відзначено, що скаргу оформлено неналежним чином. Зокрема, скаргу подано на іншого учасника аукціону, предметом оскарження є  порушення оператором електронного майданчика норм законодавства України,  а у змісті скарги зазначено про порушення строку оприлюднення протоколу.

Пунктом 78 Порядку, зокрема встановлено, що орендодавець затверджує та оприлюднює протокол через особистий кабінет протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем його формування в електронній торговій системі, та натискає електронну кнопку «Протокол затверджено» в інтерфейсі особистого кабінету, після чого електронному аукціону автоматично присвоюється статус «очікується підписання договору». Зазначений строк закінчується о 18 годині останнього дня строку, встановленого для оприлюднення протоколу.

Оскільки аукціон було проведено 22.12.2020, строк оприлюднення протоколу про результати аукціону Організатором 3 – не пізніше 11.01.2021.

Протокол затверджено 11.01.2021, проте оприлюднено 13.01.2021.

Водночас, переможець аукціону, на якого надійшла скарга, підписав протокол 25.12.2020 (триденний строк, передбачений на підписання протоколу, переможцем не порушено).

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити відсутність порушення порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2020-11-26-000094-2 з боку переможця аукціону ФОП Осадчий С. В. та оператора електронного майданчика.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 6 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

  1. 4. Щодо розгляду скарги ФОП Манько Є. В. від 14.01.2021.

До Комісії надійшла скарга ФОП Манько Євгенії Валеріївни  (далі – Скаржник 4) від 14.01.2021 щодо порушення комунальним підприємством «Міськспецексплуатація» Бердянської міської ради (далі – Організатор 4) порядку організації, проведення аукціону щодо передачі в оренду нерухомого майна площею 421,5 кв. м, що знаходиться за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Італійська, 43а.

Зміст скарги:

08.12.2020 Скаржник 4 брала участь в аукціоні з оренди нежитлового приміщення у м. Бердянськ  (ідентифікатор аукціону  UA-PS-2020-11-16-000034-2).

Відповідно до пункту 3 оголошення про передачу майна в оренду та умов участі в аукціоні Організатором 4 було зазначено, що для участі в аукціоні необхідно сплатити гарантійний внесок у розмірі 44 299,65 грн.

Скаржник  4 повідомляє, що після розкриття інформації про переможця стало відомо, що ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» не сплатило гарантійний внесок (відсутній документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в документах наданих учасником), що на думку Скаржника 4, є підставою для відмови такому користувачеві у доступі до участі в електронному аукціоні та/або дискваліфікації такого учасника організатором аукціону, у разі якщо його визначено переможцем.

Тобто, ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» не виконало умови пункту 3 оголошення участі в аукціоні, а ТОВ «СМАРТТЕНДЕР», яке є електронним майданчиком, безпідставно надало такому учаснику право участі в аукціоні.

За результатами аукціону, в якому ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» визначено переможцем, укладено договір оренди від 29.12.2020.

Крім того, Скаржник 4 зазначає, що 04.01.2021 в електронній торговій системі Організатором 4 розміщено інформацію про проведення аукціону
UA-PS-2021-01-14-000057-1 щодо того ж  об’єкта оренди.

На думку Скаржника 4, в електронній торговій системі розміщена недостовірна інформація щодо лоту, оскільки зазначено, що приміщення вільне.

Скаржник 4 вимагає визнати протизаконним дії Організатора 4 щодо організації аукціону лот № 11 з передачі в оренду нерухомого майна, площею 421,5 кв. м, розташованого за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Італійська, 43а, який призначено на 04.02.2021 та скасувати його проведення.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

На засіданні Комісії 21.12.2020 розглядалася скарга ФОП Манько Є. В. від 08.12.2020 щодо порушення електронним майданчиком ТОВ «СМАРТТЕНДЕР»  порядку проведення аукціону UA-PS-2020-11-16-000034-2.

Комісією було встановлено відсутність порушень порядку організації,  проведення аукціону у діях оператора електронного майданчика.

Оскільки Скаржником 4 у повторній скарзі  зазначено факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні Комісії 21.12.2020,  скарга  підлягає розгляду згідно з вимогами пункту 25 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647.

Щодо змісту скарги зазначено:

08.12.2020 в електронній торговій системі проведено аукціон UA-PS-2020-11-16-000034-2 на право оренди зазначеного майна.

Згідно з протоколом електронного аукціону, сформованим 08.12.2020, переможцем аукціону визначено ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» як учасника, який запропонував найвищу цінову пропозицію.

22.12.2020 Організатором затверджено та оприлюднено протокол електронного аукціону.

            29.12.2020 з переможцем аукціону ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» укладено договір оренди.

Пунктом 76 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок), зокрема, передбачено, що у разі коли переможець електронного аукціону не відповідає вимогам статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», або в інших випадках, передбачених частиною дев’ятою статті 13 Закону, орендодавець завантажує рішення про відмову у затвердженні протоколу про результати електронного аукціону або про відмову від укладення договору оренди в електронну торгову систему.

Згідно з абзацом другим пункту 78 Порядку у межах строку, встановленого для оприлюднення протоколу про результати електронного аукціону, орендодавець перевіряє заяву на участь в електронному аукціоні, подану шляхом заповнення електронної форми, та електронні копії документів переможця електронного аукціону щодо відповідності вимогам Закону.

Оскільки переможцем аукціону ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» завантажено документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску, з порушенням строку передбаченого пунктом 57 Порядку, Організатор 4  мав дискваліфікувати ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ».

Натомість Організатором 4 визначено переможцем аукціону ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» та укладено договір оренди.

Відповідно до аналізу електронних сторінок аукціонів
UA-PS-2020-11-16-000034-2 та UA-PS-2021-01-14-000057-1 встановлено, що Організатором 4 14.01.2021 оголошено аукціон UA-PS-2021-01-14-000057-1 на право оренди того ж об’єкта, щодо якого проведено аукціон 08.12.2020, а 29.12.2020 з переможцем аукціону укладено договір оренди, термін якого закінчується 29.12.2025.

Разом з цим, в оголошенні про проведення аукціону UA-PS-2021-01-14-000057-1, оголошеного 14.01.2021, Організатором 4 зазначено, що об’єкт є вільним, в податковій заставі не перебуває під арештом не знаходиться.

Таким чином, вбачається порушення пунктів 26 та 55 Порядку в частині розміщення недостовірної інформації про об’єкт оренди, зокрема розміщення оголошення про проведення аукціону на право оренди, а саме комплексу будівель та споруд, площею 421,5 кв.м, за адресою: Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Італійська, 43а, які вже передані в оренду строком на 5 років до 29.12.2025 згідно з договором оренди комунального майна № 31 від 29.12.2020.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити наявність порушення Організатором 4 порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2020-11-16-000034-2, а саме пункту 76 Порядку.
  2. Встановити наявність порушення Організатором 4 порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2021-01-14-000057-1, а саме пунктів 26 та 55 Порядку в частині розміщення недостовірної інформації про об’єкт оренди, зокрема, розміщення оголошення про проведення аукціону на право оренди комплексу будівель та споруд, площею 421,5 кв.м, за адресою: Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Італійська, 43а, які вже передані в оренду строком на 5 років до 29.12.2025 згідно з договором оренди комунального майна № 31 від 29.12.2020.

 

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 6 голосів

«проти»  – немає

«утримались»  – немає

  1. 5. Щодо розгляду скарги ФОП Манько Є. В. від 17.01.2021.

До Комісії надійшла скарга ФОП Манько Євгенії Валеріївни  (далі – Скаржник 4) від 17.01.2021 щодо порушення комунальним підприємством «Міськспецексплуатація» Бердянської міської ради (далі – Організатор 4) порядку організації, проведення аукціону щодо передачі в оренду нерухомого майна площею 421,5 кв. м, що знаходиться за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Італійська, 43а.

У скарзі від 17.01.2021 на дії Організатора 4 щодо аукціону UA-PS-2021-01-14-000057-1, оголошеного 14.01.2021, Скаржник 4 зазначає аналогічну інформацію, викладену у скарзі від 14.01.2021, але з іншими вимогами, а саме:  визнати протизаконною бездіяльність Організатора 4  щодо не дискваліфікації переможця аукціону лот № 6, який відбувся 08.12.2020р., – ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» та не визнання переможцем Манько Є.В; зобов’язати Організатора 4  дискваліфікувати переможця аукціону лот № 6, який відбувся 08.12.2020, – ТОВ «Мега-сервіс Бердянськ» та визнати переможцем в ньому Скаржника 4 з початковою ставкою 1001 грн.

Предметом оскарження Скаржник зазначає аукціон
UA-PS-2021-01-14-000057-1, оголошений 14.01.2021, а вимагає вчинення дій щодо аукціону UA-PS-2020-11-16-000034-2, що проведений 08.12.2020.

Оскільки Комісією розглянуто факти та обставини оголошення Організатором 4  14.01.2020 нового аукціону UA-PS-2021-01-14-000057-1, під час розгляду попередньої скарги від 14.01.2020,  скарга не підлягає розгляду згідно з вимогами пункту 25 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647.

ВИРІШИЛИ:

  1. Скарга ФОП Манько Є. В. від 17.01.2021 не підлягає розгляду згідно з пунктом 25 Порядку розгляду скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 6 голосів

«проти» – немає

«утримались»   – немає

По питанню № 2:

  1. Щодо припинення розгляду скарги ФОП Немеш В. Ф. від 18.01.2021 у зв’язку із заявою про її відкликання.

На розгляд Комісії надійшла скарга ФОП Немеш Віри Федорівни від 18.01.2021 на дії Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради щодо електронного аукціону UA-PS-2020-12-22-000053-3 на право оренди комунального майна – торговий павільйон автозупинки-комплексу  площею 15,2 кв. м за адресою: Закарпатська обл., м. Ужгород, просп. Свободи.

26.01.2021 від Немеш В.Ф.  отримано  заяву про відкликання зазначеної скарги.

Згідно з  пунктом 26 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 № 647, у разі відкликання скарги або пропозиції скаржником/заявником комісія припиняє її розгляд.

ВИРІШИЛИ:

  1. Припинити розгляд скарги ФОП Немеш Віри Федорівни від 18.01.2021 щодо електронного аукціону UA-PS-2020-12-22-000053-3.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 6 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

По питанню № 3:

  1. Щодо розгляду листа оператора ЕТС ПП «Тендер онлайн» від 29.01.2021 № 29-01-2021/01т щодо рішення Комісії за результатами розгляду скарги ФОП Пішкової Л. І., прийнятого на засіданні 20.01.2021.

На адресу Комісії надійшов лист оператора електронного майданчика ПП «Тендер онлайн» від 29.01.2021 № 29-01-2021/01т щодо рішення Комісії за результатами розгляду скарги ФОП Пішкової Л. І., прийнятого на засіданні 20.01.2021, щодо аукціону UA-PS-2020-11-23-000066-1.

За результатами розгляду скарги ФОП Пішкової Л. І., яка скаржилася на дії оператора ЕТС ПП «Тендер онлайн», 20.01.2021 Комісією було прийнято рішення щодо наявності порушення порядку організації, проведення електронного аукціону оператором електронного майданчика ПП «Тендер онлайн», а саме пункту 57 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок).

Зокрема, оператор електронного майданчика, з порушенням пункту 57 Порядку, надав статус учасника аукціону ФОП Доненко О. В., яку визначено переможцем як учасника, що надав найбільшу цінову пропозицію.

Як слідує з листа ПП «Тендер онлайн», зазначений майданчик не забезпечував участь ФОП Доненко О. В. в електронному аукціоні за ідентифікатором UA-PS-2020-11-23-000066-1.

При цьому, відповідно до наданих ПП «Тендер онлайн» документів, платежі від учасника ФОП Доненко О. В. приймалися  оператором електронного майданчика ТБ «Аукціоніст».

Таким чином, скаржником було подано недостовірну інформацію щодо найменування оператора електронного майданчика, яким було допущено учасника до аукціону з порушенням вимог Порядку.

Зважаючи на викладене, рішення Комісії щодо скарги ФОП Пішкової Л. І.  (пункт 1.2 порядку денного протоколу засідання Комісії від 20.01.2021) потребує уточнення.

ВИРІШИЛИ:

  1. Внести уточнення до рішення Комісії щодо скарги ФОП Пішкової Л. І. (пункт 1.2 порядку денного протоколу засідання Комісії від 20.01.2021), встановивши відсутність порушення порядку організації, проведення електронного аукціону UA-PS-2020-11-23-000066-1 оператором електронного майданчика ПП «Тендер онлайн».
  2. Звернути увагу на наявність порушення порядку організації, проведення зазначеного аукціону оператором електронного майданчика ТБ «Аукціоніст», а саме пункту 57 Порядку.
  3. Зазначене рішення довести до відома ПП «Тендер онлайн», скаржнику ФОП Пішковій Л.І., а також ТБ «Аукціоніст».

ГОЛОСУВАЛИ:

«за»  – 6 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

Витяг з протоколу засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів від 11.02.2021

Рішення Комісії
Попередній запис
6. Проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оренди державного та комунального майна»
Наступний запис
Фонд держмайна ініціює збільшення мінімального гарантійного внеску для участі в аукціонах з оренди нерухомості в пасажирських терміналах аеропортів до 40 прожиткових мінімумів
Меню