ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ
засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів (далі – Комісія)
м. Київ 26 жовтня 2021 р.
Враховуючи наявність кворуму (5 осіб), засідання Комісії відкрито для забезпечення можливості розгляду, обговорення та голосування по питаннях відповідно до порядку денного.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
- Розгляд скарг:
- Головне управління ДПС у Львівській області (аукціон LLE001-UA-20210825-05678, вх. № 06/80187-21 від 28.09.2021).
- Головне управління ДПС у Львівській області (аукціон LLE001-UA-20210805-03206, вх. № 06/80188-21 від 28.09.2021).
- Головне управління ДПС у Львівській області (аукціон LLE001-UA-20210920 -77550, вх. № 06/80189-21 від 28.09.2021).
1.4. ТОВ «Перша» від 27.09.2021 (аукціон LLP001-UA-20210817-30716, вх. № 07/80434-21 від 28.09.20021).
- ТОВ «ААЗ «Трейдінг-Автолюкс» від 09.2021 (аукціон LLP001-UA-20210906-76979, вх. 07/80678-21 від 29.09.2021).
- ТОВ «ААЗ «Трейдінг-Автолюкс» від 10.2021 (аукціон LLP001-UA-20210906-76979, вх. 07/82227-21 від 04.10.2021).
- Суворов М. І. від 10.2021 (аукціон UA-PS-2021-08-16-000069-2, вх. № 07/81775-21 від 01.10.2021).
- Додатковий розгляд скарги ТОВ «МІТЯНІК» (аукціон LLE001-UA-20210720-91610, вх. № 07/80119-21 від 27.09.2021).
По питанню № 1
- Щодо розгляду скарги Головного управління ДПС у Львівській області щодо аукціону LLE001-UA-20210825-05678
До Комісії 28.09.2021 надійшла скарга Головного управління ДПС у Львівській області (далі – Скаржник 1) на дії ДП «Виробничо-сервісний центр у Львівській області» (далі
- Організатор аукціону, Підприємство) щодо електронного аукціону LLE001-UA- 20210825-05678 з передачі в оренду нерухомого майна, загальною площею 98,5 кв. м (1- поверх 9.3, цокольний 41.5, підвальне приміщення 47.7) за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 35, що перебуває на балансі Підприємства.
Зміст скарги:
Скаржник 1 зазначає, що майно, щодо якого проведено аукціон, згідно запису в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 36703490 від 27.05.2020 та Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 52464511 від 01.06.2020 на праві державної власності належить ДПС України.
Зазначені приміщення були передані Підприємству на підставі наказу ДПА у Львівській області від 09.04.2004 № 151 «Про передачу частини адмінбудинку» за погодженням ДПА України від 06.07.2021 № 12467/7/05-0117 не для здійснення комерційної діяльності, а для обслуговування адмінбудівлі, яка закріплена на праві оперативного управління за Головним управлінням ДПС у Львівській області.
Скаржник 1 зазначає, що Головним управлінням ДПС у Львівській області не було укладено жодного договору на передачу в оренду приміщень на першому та цокольному поверхах адмінбудівлі.
Скаржник 1 вимагає скасувати проведення аукціону.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
13.09.2021 в електронній торговій системі оголошено аукціон LLE001-UA- 20210825-05678. В аукціоні взяв участь 1 учасник, з яким 15.09.2021 укладено договір оренди.
Статтею 6 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон) та пунктами 20-22 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок) передбачено отримання погодження уповноваженого органу управління щодо включення майна до одного із Переліків та передачі майна в оренду.
У ході обговорення дійшли висновку, що у матеріалах скарги та на електронній сторінці аукціону відсутня інформація, що дозволила б зробити висновки про дотримання вимог Закону та Порядку в частині отримання погодження уповноваженого органу управління щодо включення майна до Переліку першого типу та передачі майна в оренду.
ВИРІШИЛИ:
- З метою додаткового опрацювання продовжити строк розгляду скарги.
- Мінекономіки підготувати запит Організатору аукціону та Скаржнику 1 з метою отримання додаткової інформації.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
- Щодо розгляду скарги Головного управління ДПС у Львівській області щодо аукціону LLE001-UA-20210805-03206
До Комісії 28.09.2021 надійшла скарга Головного управління ДПС у Львівській області (далі – Скаржник 2) на дії ДП «Виробничо-сервісний центр у Львівській області» (далі
- Організатор аукціону, Підприємство) щодо електронного аукціону LLE001-UA- 20210805-03206 з передачі в оренду нерухомого майна, загальною площею 98,5 кв. м (1- поверх 9.3, цокольний 41.5, підвальне приміщення 47.7) за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 35, що перебуває на балансі Підприємства.
Зміст скарги:
Скаржник 2 зазначає, що майно, щодо якого проведено аукціон, згідно запису в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно № 36703490 від 27.05.2020 та Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 52464511 від 01.06.2020 на праві державної власності належить ДПС України.
Зазначені приміщення були передані Підприємству на підставі наказу ДПА у Львівській області від 09.04.2004 № 151 «Про передачу частини адмінбудинку» за погодженням ДПА України від 06.07.2021 № 12467/7/05-0117 не для здійснення комерційної діяльності, а для обслуговування адмінбудівлі, яка закріплена на праві оперативного управління за Головним управлінням ДПС у Львівській області.
Скаржник 2 зазначає, що Головним управлінням ДПС у Львівській області не було укладено жодного договору на передачу в оренду приміщень на першому та цокольному поверхах адмінбудівлі.
Скаржник 2 вимагає визнати аукціон недійсним.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
Аукціон LLE001-UA-20210805-03206, оголошений 05.08.2021 на 26.08.2021, не відбувся.
Статтею 6 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон) та пунктами 20-22 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок) передбачено отримання погодження уповноваженого органу управління щодо включення майна до одного із Переліків та передачі майна в оренду.
У ході обговорення дійшли висновку, що у матеріалах скарги та на електронній сторінці аукціону відсутня інформація, що дозволила б зробити висновки про дотримання вимог Закону та Порядку в частині отримання погодження уповноваженого органу управління щодо включення майна до Переліку першого типу та передачі майна в оренду.
ВИРІШИЛИ:
- З метою додаткового опрацювання продовжити строк розгляду скарги.
- Мінекономіки підготувати запит Організатору аукціону та Скаржнику 2 з метою отримання додаткової інформації.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
- Щодо розгляду скарги Головного управління ДПС у Львівській області щодо аукціону LLE001-UA-20210920 -77550.
До Комісії 28.09.2021 надійшла скарга Головного управління ДПС у Львівській області (далі – Скаржник 3) на дії ДП «Виробничо-сервісний центр у Львівській області» (далі
- Організатор аукціону, Підприємство) щодо електронного аукціону LLE001-UA- 20210920- 77550 з передачі в оренду нежитлового приміщення 1-го поверху під інд I 1, 2, 3, 4, 5, 6, загальною площею 118,6 кв.м., в будівлі під літерою “А-2”, що знаходиться за адресою: Львівська область, м. Львів, вул. Чмоли Iвана, 2, що перебуває на балансі Підприємства.
Зміст скарги:
Скаржник 3 зазначає, що на виконання вимог розпорядження ДПА України від 07.02.2007 року № 34-р. «Про передачу 2-х автостоянок» та наказу ДПА України від 25.09.2006 року № 565 «Про результати перевірки окремих питань фінансово- господарської діяльності ДП УЕА по Львівської області» та з метою раціонального використання площ державного майна, яке знаходиться на балансі органів ДПС у Львівській області, видано розпорядження ДПА у Львівській області від 26.02.2007 року 26-р «Про передачу автостоянок».
ДП «Виробничо-сервісний центр у Львівській області» засноване на державній власності та належить до сфери управління Державної фіскальної служби України.
Станом на 24.09.2021 року ГУ ДФС у Львівській області перебуває в стані реорганізації, а ДФС України ліквідовується. Адмінбудівля повністю (площею 28521,6 кв.м.) передана від ДФС України до ДПС України.
Державним підприємством «Виробничо-сервісний центр у Львівській області» без законних на те підстав оголошено аукціон в інтернет ресурсі Prozorro.sale. на здачу в оренду вищезазначеного приміщення (будівлю чергового з мийкою) під мийку авто, шиномонтаж, дтейлінг, інше.
Скаржник 3 вимагає скасувати проведення аукціону.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
11.10.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLE001-UA- 20210920-77550, я кому взяли участь 2 учасника; статус аукціону – очікується опублікування протоколу.
Статтею 6 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон) та пунктами 20-22 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок) передбачено отримання погодження уповноваженого органу управління щодо включення майна до одного із Переліків та передачі майна в оренду.
У ході обговорення дійшли висновку, що у матеріалах скарги та на електронній сторінці аукціону відсутня інформація, що дозволила б зробити висновки про дотримання вимог Закону та Порядку в частині отримання погодження уповноваженого органу управління щодо включення майна до Переліку першого типу та передачі майна в оренду.
ВИРІШИЛИ:
- З метою додаткового опрацювання продовжити строк розгляду скарги.
- Мінекономіки підготувати запит Організатору аукціону та Скаржнику 3 з метою отримання додаткової інформації.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
- Щодо розгляду скарги ТОВ «Перша» щодо аукціону LLP001-UA-20210817-30716 До Комісії 28.09.2021 надійшла скарга ТОВ «Перша» (далі- Скаржник 4) на дії Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради (Організатор аукціону) щодо аукціону LLP001-UA-20210817-30716 на продовження договору оренди нежитлового приміщення площею 44,8 кв.м, за адресою: м. Сміла, вул Героїв Холодноярців, 82.
Зміст скарги: Скаржник 4 зазначає, що умови оренди приміщення – розміщення цілодобової аптеки, не відповідають:
цільовому призначенню майна щодо якого проведено аукціон, оскільки відповідно до пункту 2.1 договору оренди № 43/02-10 від 12.09.2017, орендарем відповідно до якого є ТОВ «Аптека 03», передбачено розміщення аптечного пункту;
частині другій пункту 168 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016
№ 929, якою визначено, що мінімально допустима площа розміщення такого закладу як аптека становить 50 кв. м.
Скаржник 4 вимагає прийняти рішення про встановлення порушень організації та проведення аукціону LLP001-UA-20210817-30716 та вжити заходи щодо усунення таких порушень шляхом зобов’язання Орендодавця:
прийняти рішення про відмову у затвердженні протоколу про проведення аукціону та призначити проведення повторного аукціону на продовження Договору оренди;
прийняти рішення про відмову в укладанні договору оренди з переможцем аукціону.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
17.09.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLP001-UA- 20210817-30716; 19.10.2021 підписаний та оприлюднений договір оренди.
Пунктом 51 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок), зокрема передбачено, що орендодавець через свій особистий кабінет оприлюднює в електронній торговій системі оголошення про передачу майна в оренду на аукціоні у випадках та у строки, передбачені частиною першою статті 12 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), та в межах відповідних строків розробляє та затверджує умови оренди майна, додаткові умови оренди майна (в разі наявності).
Відповідно до пункту 55 Порядку в оголошенні про передачу майна в оренду зазначаються, зокрема: інформація про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку; проект договору оренди; умови оренди майна та додаткові умови оренди майна (в разі наявності).
Таким чином, відповідно до вимог Порядку договір оренди не може бути укладений з іншими умовами, які не були передбачені в оголошенні про передачу майна в оренду та проектом договору оренди.
Комісією встановлено, що у договорі оренди, укладеному 19.10.2021 з ТОВ «Фармація Черкащини» (переможець аукціону) зазначено цільове призначення – розміщення аптечного пункту, що не відповідає цільовому призначенню, визначеному в оголошенні про проведення аукціону на продовження договору оренди та проекті договору оренди, – розміщення аптеки.
Відповідно до статті 16 Закону договір оренди укладається за результатами аукціону, відповідно умови договору мають відповідати умовам викладеним в оголошенні, в тому числі і щодо цільового призначення об’єкта.
ВИРІШИЛИ:
- Прийняти рішення про наявність порушення Організатором аукціону порядку організації, проведення аукціону LLP001-UA-20210817-30716, а саме:
пункту 29 Порядку в частині визначення цільового призначення, яке неможливо реалізувати в приміщенні, що пропонується для оренди (площа 44,8 кв.м, тоді як загальна мінімальна площа аптек, розташованих у містах, має становити не менше ніж 50 кв.м);
в укладеному договорі оренди від 19.10.2021 № 47/02-10 зазначено цільове призначення «розміщення аптечного пункту», тоді як в оголошенні про проведення аукціону та проекті договору оренди було визначено цільове призначення «розміщення аптеки».
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
- Щодо розгляду скарги ТОВ «ААЗ «Трейдінг-Автолюкс» щодо аукціону LLP001-UA-20210906-76979.
До Комісії 29.09.2021 надійшла скарга ТОВ «ААЗ «Трейдінг-Автолюкс» (далі – Скаржник 5) на дії ТОВ «Нарс карс» щодо аукціону LLP001-UA-20210906-76979 на продовження договору оренди нежитлового приміщення площею 3,7 кв. м, що знаходиться за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, Бориспіль-7.
Зміст скарги: Скаржник 5 зазначає про подання учасником аукціону ТОВ «Нарс карс» (переможець аукціону) неповної інформації, а саме – на платіжних дорученнях про сплату гарантійного та реєстраційного внесків відсутні печатки.
Скаржник 5 вимагає виключити учасника ТОВ «Нарс карс» з аукціону LLP001- UA-20210906-76979.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
28.09.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLP001-UA- 20210906-76979 на продовження договору нежитлового приміщення № 6 на 1-му поверсі пасажирського терміналу “D” загальною площею 3,7 кв. м, яке розташоване за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, Бориспіль-7.
Організатор аукціону – Регіональне відділення ФДМУ по Київській, Чернігівській та Черкаській областях.
В аукціоні взяли участь 3 учасника, в тому числі і Скаржник 5 (чинний орендар).
Переможцем аукціону визначено ТОВ «Нарс карс» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію.
Пунктом 57 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок), передбачено, що особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.
Реєстраційний та гарантійний внески для участі в електронному аукціоні вважаються сплаченими з моменту їх зарахування на банківський рахунок оператора електронного майданчика не пізніше ніж за одну годину до закінчення кінцевого строку подання заяв на участь в електронному аукціоні.
Оператор електронного майданчика зобов’язаний поінформувати особу, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, про зарахування на банківський рахунок оператора електронного майданчика гарантійного та реєстраційного внесків протягом однієї години з моменту їх зарахування та набуття права такою особою на подання заяви на участь в електронному аукціоні для отримання статусу учасника електронного аукціону.
Водночас абзацом шостим частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон) передбачено, що не можуть бути підставою для прийняття рішення про відмову у затвердженні протоколу аукціону та подальшому укладенні договору оренди формальні (несуттєві) помилки в оформленні заяви або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви, документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки.
Таким чином, оскільки ТОВ «Нарс карс» надано статус учасника аукціону то гарантійний та реєстраційний внески зараховані на рахунок Оператора ЕТС, і відсутність печатки не впливає на зміст поданої ТОВ «Нарс карс» інформації.
ВИРІШИЛИ:
- Прийняти рішення про відсутність порушень порядку організації, проведення аукціону LLP001-UA-20210906-76979.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
- Щодо розгляду скарги ТОВ «ААЗ «Трейдінг-Автолюкс» щодо аукціону
LLP001-UA-20210906-76979.
До Комісії 04.10.2021 надійшла скарга ТОВ «ААЗ «Трейдінг-Автолюкс» (далі – Скаржник 6) на дії ТОВ «Нарс карс» щодо аукціону LLP001-UA-20210906-76979 на продовження договору оренди нежитлового приміщення площею 3,7 кв. м, що знаходиться за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, Бориспіль-7.
Зміст скарги: Скаржник 6 зазначає про подання учасником аукціону ТОВ «Нарс карс» (переможець аукціону) неповної інформації, а саме – подано витяг з ЄДРПОУ не на актуальну дату проведення аукціону.
Скаржник 6 вимагає виключити учасника ТОВ «Нарс карс» з аукціону LLP001- UA-20210906-76979.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
28.09.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLP001-UA- 20210906-76979 на продовження договору нежитлового приміщення № 6 на 1-му поверсі пасажирського терміналу “D” загальною площею 3,7 кв. м, яке розташоване за адресою: Київська обл., Бориспільський р-н, Бориспіль-7.
Організатор аукціону – Регіональне відділення ФДМУ по Київській, Чернігівській та Черкаській областях.
В аукціоні взяли участь 3 учасника, в тому числі і Скаржник 6 (чинний орендар).
Переможцем аукціону визначено ТОВ «Нарс карс» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію.
Абзацом шостим частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон) передбачено, що не можуть бути підставою для прийняття рішення про відмову у затвердженні протоколу аукціону та подальшому укладенні договору оренди формальні (несуттєві) помилки в оформленні заяви або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви, документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки. Крім того, вимог до витягу з ЄДРПОУ Законом не передбачено.
ВИРІШИЛИ:
- Прийняти рішення про відсутність порушень порядку організації, проведення аукціону LLP001-UA-20210906-76979.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
- Щодо розгляду скарги Суворова М. І. від 01.10.2021 щодо аукціону UA-PS-2021- 08-16-000069-2
До Комісії 01.10.2021 надійшла скарга Суворова М. І. (далі – Скаржник 7) на дії Центральної районної комунальної аптеки № 22 Глибоцької районної ради (Організатор аукціону) щодо аукціону UA-PS-2021-08-16-000069-2 на право оренди частини приміщення за адресою: Чернівецька область, селище Глибока, вул. Першотравнева 2 А, площею 27,9 кв.м.
Зміст скарги: Скаржник 7 зазначає, що орендодавцем не вказано строк договору оренди. Запропонований договір оренди на 1 рік, що суперечить пункту 53 Порядку
передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок).
Договір оренди не відповідає вимогам до договорів, затверджених чинним законодавством.
Скаржник 7 вимагає скасувати аукціон та повернути йому кошти як учаснику торгів.
За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
07.09.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон UA-PS-2021-08-16- 000069-2. В аукціоні взяли участь 3 учасника, в тому числі і Скаржник 7.
15.09.2021 Організатором на сторінці аукціону оприлюднено затверджений ним 13.09.2021 протокол про результати аукціону, відповідно до якого переможцем є Суворов М. І.
Статус аукціону – станом на 26.10.2021 очікується підписання протоколу.
На сторінці електронного аукціону відсутня документація стосовно аукціону, зокрема оголошення та проект договору.
Пунктом 55 Порядку передбачено, що в оголошенні про передачу майна в оренду, зазначається зокрема, інформація про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку, проект договору оренди, умови оренди майна та додаткові умови оренди майна (в разі наявності).
Договір надано Скаржником 7 як додаток до скарги, відповідно до договору визначене цільове призначення майна – розміщення торгової точки.
ВИРІШИЛИ:
Прийняти рішення про наявність порушення Організатором аукціону порядку організації, проведення аукціону UA-PS-2021-08-16-000069-2 а саме:
пункту 53 Порядку в частині визначення строку дії договору оренди;
пункту 55 Порядку в частині: наявності умов, що обмежують конкуренцію стосовно визначення конкретного цільового використання майна; відсутності оголошення про проведення аукціону, проекту договору оренди, інформації про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку;
пункту 81 Порядку в частині порушення строків підписання та оприлюднення договору оренди.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає
По питанню № 2:
- Щодо додаткового розгляду скарги ТОВ «МІТЯНІК» щодо аукціону LLE001-UA- 20210720-91610 До Комісії 27.09.2021 надійшла скарга ТОВ «МІТЯНІК» (далі – Скаржник 8) від 24.09.2021 на дії Ритуальної служби Спеціалізоване комунальне підприємство
«Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київської міської ради (далі – Балансоутримувач) щодо електронного аукціону LLE001-UA-20210720-91610 на право оренди нерухомого майна – одноповерхового ангара загальною площею 425,20 кв. м, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Стеценка, 20-А, літ. «Ж».
Зміст скарги:
Скаржник 8 зазначає, що інформація, викладена в оголошенні про передачу майна в оренду, та Протоколу електронного аукціону вказує, що орендна плата визначається без врахування ПДВ.
Скаржник 8 вважає, що зважаючи на вимоги Податкового кодексу України, Закону України «Про податок на додану вартість» та податковий статус сторін договору Балансоутримувача (платник ПДВ), та переможця аукціону ТОВ «МІТЯНІК» (не платник ПДВ), Організатором аукціону Департаментом комунальної власності м. Києва під час надання інформації в оголошенні не в повному обсязі зазначена фінансова інформація, що значним чином погіршує фінансове становище Скаржника 8 та призводить до значних фінансових збитків.
Скаржник 8 вимагає: визнати результати аукціону не дійсними.
За результатами додаткового розгляду скарги Комісією встановлено наступне.
10.08.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLE001-UA- 20210720-91610, в якому взяли участь 3 учасника, в тому числі Скаржник 8.
Переможцем аукціону було визначено ТОВ «МІТЯНІК» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію, та 27.08.2021 Організатором аукціону оприлюднено наказ від 26.08.2021 № 244-ПР про затвердження протоколу про результати аукціону.
14.09.2021 Організатором аукціону розміщено на електронній сторінці аукціону акт від 10.09.2021 про відмову ТОВ «МІТЯНІК» від підписання договору оренди та несплату авансового платежу та забезпечувального депозиту.
Аукціону надано статус такого, що не відбувся.
Комісія звернула увагу на відсутність на електронній сторінці аукціону інформації щодо скасування рішення щодо учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією, а також відсутності інформації про відмову від очікування такого учасника.
Зважаючи на відсутність інформації щодо зазначених фактів та обставин на засіданні Комісії 21.10.2021 було прийнято рішення продовжити розгляд скарги з метою отримання додаткової інформації від Адміністратора ЕТС та організатора аукціону.
На відповідний запит Мінекономіки ДП «Прозорро.Продажі» повідомило, що учасник з наступною за величиною ціновою пропозицією ТОВ «МТК Групп» відмовився від очікування, тому аукціон має статус такого, що не відбувся.
ВИРІШИЛИ:
- Прийняти рішення, що скарга не підлягає розгляду відповідно до підпункту 3 пункту 25 Порядку розгляду скарг, оскільки скарга надійшла після дати визнання аукціону таким, що не відбувся, і Скаржник не оскаржує відповідний статус аукціону.
ГОЛОСУВАЛИ:
«за» – 5 голосів
«проти» – немає
«утримались» – немає