Головна » Рішення Комісії » Витяг з протоколу засідання комісії від 09.12.2021

Витяг з протоколу засідання комісії від 09.12.2021

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ

засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів (далі – Комісія)

м. Київ                                                                                                                                                                                                   09 грудня 2021 р.

Враховуючи наявність кворуму (5 осіб), засідання Комісії відкрито для забезпечення можливості розгляду, обговорення та голосування по питаннях відповідно до порядку денного.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

  1. Розгляд скарг:

1.1.ТОВ «Видавництво Фоліо» від 15.11.2021 (вх. № 07/94722-21 від 15.11.2021, аукціон LLP001-UA-20211013-05236).

1.2. ПП «Шипшина Плюс» від 13.11.2021 (вх. № 07/94905-21 від 16.11.2021). 1.3. ТОВ «Газтрейд-Інновація» від 16.11.2021 (вх. № 07/95151-21 від 16.11.2021, аукціон LLE001-UA-20211109-27877).

1.4.ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь» від 26.11.2021 (вх. № 07/98193-21 від 29.11.2021, аукціон LLE001-UA-20210926-12088).

1.5.ТОВ «Контейнер-Експерт» від 29.11.2021 (вх. № 07/98264-21, аукціон LLE001-UA-20211025-93278).

  1. Продовження розгляду скарг:

2.1.ОКП «Фармація» від 04.11.2021 (вх. № 07/91954-21 від 05.11.2021, аукціон LLP001-UA-20210714-67019).

  1. Продовження розгляду пропозицій:

3.1. ТОВ «ЛЮБОМЛЬ-РИНОК» від 10.11.2021 (вх. № 07/93885-21 від 11.11.2021, аукціон LLE001-UA-202111109-27877).

По питанню № 1:

  • Щодо розгляду скарги ТОВ «Видавництво Фоліо» від 11.2021.

До Комісії 15.11.2021 надійшла скарга ТОВ «Видавництво Фоліо» (далі – Скаржник 1) від 15.11.2021 на дії Регіонального відділення ФДМУ по Львівській, Закарпатській та Волинській областях (далі – Організатор аукціону) щодо електронного аукціону LLP001-UA-20211013-05236 з продовження договору оренди нерухомого майна площею 82,1 кв. м, що знаходиться за адресою: м. Львів, вулиця Коперника, 3.

Зміст скарги:

Скаржник 1 зазначає, що попередній договір оренди щодо вказаного лоту є діючим, зокрема, орендна плата по договору сплачується, орендар продовжує користуватись нежитловими приміщенням. Скаржник 1 вважає, що Організатор аукціону дійшов передчасного висновку щодо необхідності проведення аукціону.

Скаржник 1 стверджує, що при визначенні стартової ціни не врахована категорія ТОВ «Видавництво Фоліо», що є підприємством книгорозповсюдження, що забезпечує підготовку, випуск та розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою.

Скаржник 1 вважає, що умови аукціону є дискримінаційними по відношенню до Орендаря.

Скаржник 1 вимагає: вжити передбачені законодавством заходи з метою усунення дискримінації Заявника як підприємства книгорозповсюдження, що забезпечує підготовку, випуск та розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою та як чинного Орендаря при призначенні аукціону № LLP001-UA-20211013-05236.

За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

На 16.11.2021 в електронній торговій системі оголошено аукціон на продовження договору оренди майна, що перебуває на балансі Львівського національного університету імені Івана Франка.

Статус аукціону – аукціон не відбувся у зв’язку з відсутністю учасників.

Відповідно до підпункту 4 пункту 25 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647 (далі – Порядок розгляду скарг), скарга залишається без розгляду комісією, зокрема у разі подання скарги особою, не передбаченою пунктом 16 цього Порядку.

Пунктом 16 Порядку розгляду скарг встановлено, що скарги подаються Мінекономіки в паперовій або електронній формі виключно: учасником аукціону; користувачем інтернету, який не зміг взяти участь в аукціоні з незалежних від нього причин; орендодавцем; оператором електронного майданчика.

Отже, скаргу подано суб’єктом, що не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг, яким визначено виключний перелік суб’єктів, які можуть подавати скарги Мінекономіки.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до підпункту 4 пункту 25 Порядку розгляду скарг, оскільки скарга подана особою, не передбаченою пунктом 16 Порядку розгляду скарг.

ГОЛОСУВАЛИ: 

«за» – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались» – немає

  • Щодо розгляду скарги ПП «Шипшина Плюс» від 11.2021.

До Комісії 16.11.2021 надійшла скарга (далі – Скаржник 2) від 13.11.2021 на дії комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради (далі – Організатор аукціону) щодо електронного аукціону LLE001-UA-20211019-84411 з передачі в оренду нежитлового приміщення 1 поверху загальною площею 18,0 кв. м, триповерхової будівлі терапевтичного корпусу.

Зміст скарги:

Скаржник 2 зазначає, що переможцем аукціону не подано до заяви на участь в аукціоні інформацію про кінцевого бенефіціарного власника або інформацію про його відсутність.

Скаржник 2 вимагає: переможцем аукціону визнати ПП «Шипшина плюс».

За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

10.11.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLE001-UA- 20211019-84411, в якому взяли участь 2 учасника, в тому числі  Скаржник 2.

Переможцем визначено ТОВ «Фармація Херсонщини» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію. 22.11.2021 зазначеного учасника дискваліфіковано, відповідно до рішення організатора – у зв’язку з неподанням інформації про кінцевого бенефіціарного власника.

У зв’язку з дискваліфікацією ТОВ «Фармація Херсонщини», переможцем аукціону відповідно до пункту 76 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок), визначено ПП «Шипшина плюс» та 02.12.2021 підписано договір оренди.

Частиною третьою статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), встановлено, що до заяви на участь в аукціоні потенційний орендар (юридична особа) подає, зокрема, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і причина його відсутності.

Комісія звернула увагу, що на електронну сторінку аукціону завантажено витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «Фармація Херсонщини», до якого в окремому розділі

«Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу» внесено інформацію про кінцевого бенефіціарного власника. Крім того, пунктом 55 Порядку передбачено, що в оголошенні про передачу майна в оренду, зазначається зокрема, інформація про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку, проект договору оренди, умови оренди майна та додаткові умови оренди майна (в разі наявності), стартова орендна плата для всіх видів аукціонів.

В оголошенні (сторінці аукціону) відсутні проект договору оренди та інформація про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку, зокрема залишкова балансова вартість та первісна балансова вартість об’єкта.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити наявність порушення Організатором аукціону (комунальне некомерційне підприємство «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради) порядку організації проведення аукціону LLE001-UA-20211019-84411, а саме:

вимог статті дев’ятої статті 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та пункту 76 Порядку в частині дискваліфікації учасника, який надав найвищу цінову пропозицію – ТОВ «Фармація Херсонщини», оскільки у витягу з ЄДРПОУ, що додано до заяви для участі в аукціоні, наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Фармація Херсонщини»;

пунктів 26 та 55 Порядку в частині відсутності в оголошенні про передачу майна в оренду інформації про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку, зокрема інформації про залишкову балансову вартість та первісну балансову вартість об’єкта оренди; пункту 55 Порядку в частині відсутності в оголошенні про передачу майна в оренду (сторінці аукціону) проекту договору оренди.

ГОЛОСУВАЛИ:    

«за» – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались» – немає

  • Щодо розгляду скарги ТОВ «Газтрейд-Інновація» від 11.2021

До Комісії 16.11.2021 надійшла скарга ТОВ «Газтрейд-Іновація» (далі – Скаржник 3) від 16.11.2021 на дії Любомльської міської ради (далі – Організатор аукціону) щодо електронного аукціону LLE001-UA-20211109-27877 з оренди єдиного майнового комплексу комунального підприємства, що знаходиться за адресою: м. Любомль, вул. 1-го Травня, 32 та вул. Дружби, 3.

Зміст скарги:

Скаржник 3 вважає, що аукціон організовано з порушенням законодавства, зокрема, зазначає, що було оголошено аукціон з оренди єдиного майнового комплексу, проте в оренду передається не єдиний майновий комплекс, а окреме індивідуально визначене майно і земельні ділянки, до яких має бути застосований Закон України «Про оренду землі», а нерухомість необхідно включити до Переліку другого типу та передавати в оренду без проведення аукціону.

Також Скаржник 3 зазначає, що в оголошенні про проведення аукціону відсутня інформація, передбачена пунктом 26 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок).

Крім того, Скаржник 3 вказує, що в оголошенні відсутня інформація щодо юридичної особи, яка передається як єдиний майновий комплекс, а також відомості щодо найменування юридичної особи та будь-які дані щодо можливості ідентифікувати юридичну особу.

Скаржник 3 вимагає: вжити всіх необхідних заходів щодо скасування проведення аукціону.

За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

01.12.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLE001-UA- 20211109-27877 в якому взяли участь 4 учасника, у тому числі Скаржник 3.

Скаржника 3 визначено переможцем аукціону як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію за лот.

Зважаючи, що термін дії договору оренди майнового комплексу від 13.09.2011, щодо якого оголошено аукціон LLE001-UA-20211109-27877, закінчився 30.09.2021, аукціон проведено на право оренди відповідного майнового комплексу згідно з вимогами Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

Водночас, пунктом 55 Порядку передбачено, що в оголошенні про передачу майна в оренду, зазначається зокрема, інформація про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку.

В оголошенні про проведення аукціону відсутня в повному обсязі інформація, передбачена пунктом 26 Порядку, зокрема відомості:

про будівлі (споруди, приміщення) єдиного майнового комплексу підприємства чи його структурного підрозділу в обсязі, передбаченому для інформації про нерухоме майно; про земельну ділянку, на якій розташовано єдиний майновий комплекс підприємства чи його структурний підрозділ.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити відсутність порушень Організатором аукціону (Любомльська міська рада) в частині оголошення 11.11.2021 аукціону LLE001-UA-20211109-27877 на право оренди єдиного майнового комплексу комунального підприємства, що знаходиться за адресою: м. Любомль, вул. 1-го Травня, 32 та вул. Дружби, 3, оскільки термін дії договору оренди відповідного майнового комплексу закінчився, і відповідний майновий комплекс включено до Переліку першого типу згідно з вимогами Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та Порядку.
  2. Встановити наявність порушення Організатором аукціону пунктів 26 та 55 Порядку в частині відсутності в оголошенні про проведення аукціону в повному обсязі інформації, передбаченої пунктом 26 Порядку, зокрема відомостей про будівлі (споруди, приміщення) єдиного майнового комплексу підприємства чи його структурного підрозділу в обсязі, передбаченому для інформації про нерухоме майно, а також відомостей про земельну ділянку (ділянки), на якій (яких) розташовано єдиний майновий комплексу.

ГОЛОСУВАЛИ:   

«за»  – 5 голосів

«проти»   – немає

«утримались» – немає

  • Щодо розгляду скарги ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь» від 11.2021

До Комісії 29.11.2021 надійшла скарга ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь» (далі – Скаржник 4) від 26.11.2021 на дії Дніпропетровської обласної ради (далі – Організатор аукціону) щодо електронного аукціону LLE001-UA-20210926-12088 з передачі в оренду нежитлового приміщення – будівлі сараю, загальною площею 113,40 кв. м, розташованого за адресою: м. Нікополь, вул. Бориса Мозолевського, 30.

Зміст скарги:

Скаржник 4 зазначає, що відповідно до пунктів 74, 81 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок) за результатами проведеного аукціону договір оренди укладається та оприлюднюється в електронній торговій системі (ЕТС) протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати аукціону.

Скаржник вказує, що оскільки щодо аукціону протокол про його результати був сформований та оприлюднений 22.10.2021, то строк для укладення та оприлюднення договору оренди закінчився 19.11.2021.

Оскільки станом на 26.11.2021 та дату подання скарги договір не укладався та не оприлюднювався, то зазначене є порушенням пунктів 74, 81 Порядку.

Також Скаржник зазначає, що відповідно до пункту 76 Порядку якщо переможець електронного аукціону відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору оренди чи не підписав такий протокол або договір у встановлені строки, орендодавець складає та завантажує відповідний акт в електронну торгову систему.

Скаржник вважає, що на підставі відповідного акту ЕТС мала сформувати новий протокол з визначенням переможцем ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь».

Проте, у зв’язку з тим, що Дніпропетровська облрада не завантажила акт про відмову переможця від підписання чи непідписання договору оренди у встановлені строки, порушені вимоги пункту 76 Порядку та права Скаржника щодо визначення його переможцем аукціону.

Скаржник 4 вимагає: встановити порушення Орендодавцем порядку організації проведення аукціону, що полягає в порушенні пунктів 74, 76, 81 Порядку та вжити заходів для усунення таких порушень шляхом зобов’язання Дніпропетровської обласної ради завантажити в ЕТС акт про відмову переможця ТОВ «Інвестргуп Д» від підписання договору оренди у встановлені строки, передбачені пунктами 74, 81 Порядку та вжити заходи щодо підписання договору оренди аукціону LLE001-UA- 20210926-12088 з ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь» як з переможцем згідно з положеннями пункту 76 Порядку.

За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Відповідно до підпункту 1 пункту 25 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647 (далі – Порядок розгляду скарг), скарга залишається без розгляду комісією в разі, коли скаржник подає скаргу щодо того самого порушення, аукціону та/або лоту аукціону та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду комісією і щодо яких комісією прийнято відповідне рішення (крім випадку, коли у повторній скарзі зазначені факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні комісії).

Cкарга ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь» від 29.10.2021 стосовно аукціону LLE001-UA-20210926-12088 розглядалася на засіданнях Комісії 18.11.2021 та 01.12.2021, на яких було розглянуто обставини та факти проведення аукціону, у тому числі питання порушення строку підписання та оприлюднення договору оренди за результатами проведення аукціону, та винесено відповідне рішення.

Таким чином, скарга ТОВ «Комунсервіс Тепло Нікополь» від 26.11.2021 щодо аукціону LLE001-UA-20210926-12088 не підлягає розгляду згідно з пунктом 25 Порядку розгляду скарг.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду згідно з пунктом 25 Порядку розгляду скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались» – немає

  • Щодо розгляду скарги ТОВ «Контейнер-Експерт» від 11.2021

До Комісії 29.11.2021 надійшла скарга ТОВ «Контейнер-Експерт» (далі – Скаржник 5) від 29.11.2021 на дії Регіонального відділення ФДМУ по Одеській та Миколаївській областях (Організатор аукціону) щодо електронного аукціону LLE001-UA-20211025-93278 щодо передачі в оренду групи інвентарних об’єктів, загальною площею – 4571,10 кв. м, розташованих за адресою: м. Одеса, Митна площа, 1/1, у складі: нежитлові приміщення 1-го поверху Складу № 1 «Червоні пакгаузи» (інв. № 060000), площею 686,30 кв. м (літ. 31); нежитлові приміщення 1-го поверху Складу № 2 «Червоні пакгаузи» (інв.№ 060001), площею 976,50 кв. м (літ. 32); нежитлові приміщення 1-го поверху Складу № 3 «Червоні пакгаузи» (інв.№ 060002), площею 1 599,10 кв. м; нежитлові приміщення 1-го поверху Склад-навіс 1-2 «Червоні пакгаузи» (інв. № 060005), площею 1 309,20 кв. м.

Зміст скарги:

Скаржник 5 зазначає, що два об’єкта, які входять до складу лоту, відповідно до оголошення про передачу майна в оренду відносяться до пам’яток культурної спадщини, однак в порушення пункту 26 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок) Органiзатором аукціону не зазначено інформації про отримання погодження органу охорони культурної спадщини на передачу об’єкта в оренду, а також порушено пункт 55 Порядку – не надано до оголошення копiю охоронного договору.

Крім того, Скаржник 5 вказує, що Організатором аукціону в оголошеннi зазначено, що наявне рішення про затвердження додаткових умов оренди з посиланням на наказ Орендодавця від 25.10.2021 № 1728. Водночас в проектi договору, оприлюдненому на сторінці аукціону, в пункті 14 відсутні додаткові умови оренди майна.

Скаржник 5 вважає, що через зазначення Органiзатором рiзної iнформацii щодо додаткових умов в оголошеннi та проектi договору та вiдсутнiсть можливостi у учасникiв ознайомитись з обов’язками, встановленими уповноваженим органом, оскiльки вiдповдне рiшення не було завантажене на сторінку аукціону для ознайомлення, порушено права потенцiйних орендарiв/учасникiв аукцiону, якi фактично були позбавленi можливостi отримати повну, об’єктивну iнформацію щодо умов оренди даного об’єкту.

Скаржник 5 вимагає:

  1. Прийняти рішення про наявність порушення порядку організації, проведення аукціону LLE001-UA-20211025-93278 з боку Організатора аукціону.
  2. Вжити заходів для усунення порушень (в т. ч., але не виключно, шляхом надання рекомендацій РВ ФДМУ по Одеській та Миколаївській областях щодо незатвердження ним протоколу та неукладання договору оренди через допущені порушення законодавства під час організації аукціону).

За результатами розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

26.11.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLE001-UA- 20211025-93278 щодо передачі в оренду нерухомого майна, що перебуває на балансі Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт». В аукціоні взяли участь 4 учасника, в тому числі Скаржник 5.

Переможцем аукціону визначено ПП «Адара Плюс» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію за лот.

За результатами обговорення дійшли висновку, що з метою прийняття виваженого рішення та додаткового опрацювання обставин та фактів, викладених у скарзі, відповідно до пункту 20 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647, строк розгляду скарги може бути продовжений та перенесений на наступне засідання Комісії.

ВИРІШИЛИ:

  1. З метою додаткового опрацювання перенести розгляд скарги на наступне засідання Комісії.

ГОЛОСУВАЛИ:        

«за»  – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались» – немає

По питанню № 2:

  • Щодо продовження розгляду скарги ОКП «Фармація» від 11.2021

До Комісії 05.11.2021 надійшла скарга обласного комунального підприємства

«Фармація» (далі – Скаржник 6) від 04.11.2021 на дії Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради (далі – Організатор аукціону) щодо електронного аукціону LLP001-UA-20210714-67019 на продовження договору оренди нежитлового приміщення, загальною площею 29,07 кв. м, 1-й поверх за адресою: м. Дніпро, просп. Героїв, 22, розгляд якої перенесено на засіданні Комісії 01.12.2021.

Зміст скарги:

Скаржник 6 зазначає, що порушено пункт 81 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 (далі – Порядок).

Станом на 03.11.2021 не оприлюднено в електронній торговій системі підписаний договір оренди.

Скаржник 6 вимагає: зобов’язати орендодавця виконати вимоги пункту 76 Порядку в частині складання акту про відмову переможця аукціону від підписання договору оренди.

За результатами додаткового розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

02.08.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLP001-UA- 20210714-67019, в якому взяли участь 2 учасника, в тому числі Скаржник 6.

Переможцем аукціону визначено ТОВ «Фірма «Мед-Сервіс» відповідно до пункту

149 Порядку як чинного орендаря, який скористався своїм переважним правом на продовження договору оренди.

13.08.2021 Організатором аукціону оприлюднено відповідний протокол про результати аукціону.

01.12.2021 Організатором аукціону оприлюднено договір оренди (додаткова угода № 1 до договору оренди № 334-ДРА/20 від 24.06.2020) від 20.08.2021.

Пунктом 81 Порядку, зокрема передбачено, що протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону, між орендодавцем, балансоутримувачем та переможцем електронного аукціону укладається договір оренди об’єкта оренди за результатами проведення електронного аукціону, який в межах зазначеного строку оприлюднюється орендодавцем в електронній торговій системі через особистий кабінет.

За     результатами     розгляду     скарги     на     засіданні     Комісії     01.12.2021 з   метою   отримання   додаткової   інформації   Мінекономіки   листом   від   02.12.2021 № 3211-06/56963-06 надіслано запит Організатору аукціону.

Станом на 09.12.2021 відповідь Дніпровської міської ради не отримано.

З огляду на наявну на електронній сторінці аукціону інформацію Комісія відзначила, що термін оприлюднення підписаного договору оренди сплинув 31.08.2021.

Крім того, пунктом 55 Порядку передбачено, що в оголошенні про передачу майна в оренду, зазначається зокрема, інформація про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, в обсязі, визначеному пунктом 26 Порядку, проект договору оренди, умови оренди майна та додаткові умови оренди майна (в разі наявності), стартова орендна плата для всіх видів аукціонів.

На сторінці електронного аукціону (в оголошенні) відсутня інформація про залишкову балансову вартість та первісну балансову вартість об’єкта.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити наявність порушення Організатором аукціону порядку організації, проведення аукціону LLP001-UA-20210714-67019 а саме:

пункту 81 Порядку в частині оприлюднення підписаного договору оренди; пунктів 26 та 55 Порядку в частині відсутності в оголошенні в повному обсязі

інформації про об’єкт оренди, що міститься в Переліку першого типу, зокрема, інформації про залишкову балансову вартість та первісну балансову вартість об’єкта.

ГОЛОСУВАЛИ:   

«за»  – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались» – немає

По питанню № 3:

3.1.     Щодо продовження розгляду пропозиції ТОВ «ЛЮБОМЛЬ-РИНОК» від 10.11.2021.

До Комісії 11.11.2021 надійшла пропозиція ТОВ «ЛЮБОМЛЬ-РИНОК» (далі – Заявник) від 10.11.2021 до Любомльської міської ради (Організатор аукціону) щодо аукціону LLE001-UA-20211109-27877 з оренди єдиного майнового комплексу комунального підприємства, що знаходиться за адресою: м. Любомль, вул.1-го Травня, 32, та вул. Дружби, 3, розгляд якої перенесено на засіданні Комісії 01.12.2021.

Зміст пропозиції:

Заявник зазначає, що відповідно до висновку про вартість майна до цілісного майнового комплексу включено земельну ділянку 0,0922 га, на якій розміщено нерухоме майно ТОВ «Любомль-ринок».

Заявник   вказує,   що   зазначена    земельна    ділянка    перебуває    в    оренді ТОВ «Любомль-ринок» на підставі додаткової угоди до договору оренди цілісного майнового комплексу комунального підприємства від 13.09.2021.

Заявник також зазначає, що відповідно до частини другої статті 134 Земельного кодексу України не підлягають продажу, передачі в користування на конкурентних засадах (на земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності у разі розташування на земельних ділянках об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

Заявник стверджує, що 18.01.2021 Любомльською міською радою було прийнято рішення «Про затвердження в новій редакції Переліків першого та другого типу об’єктів комунального майна Любомльської міської територіальної громади для передачі майна в оренду». Відповідно до додатку 1 зазначеного переліку передбачено передати в оренду на аукціоні ЦМК тільки за адресою по вул. Дружби, 3, у   м. Любомль. Передача в оренду ЦМК по вул. 1-го Травня, 32, зазначеним рішенням не передбачена.

Заявник пропонує втрутитись в ситуацію та вжити заходів для скасування проведення аукціону LLE001-UA-20211109-27877.

За результатами додаткового розгляду пропозиції Комісією встановлено наступне.

01.12.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон LLE001-UA- 20211109-27877 щодо оренди єдиного майнового комплексу (ринок), в якому взяли участь 4 учасника.

Переможцем аукціону визначено ТОВ «Газтрейдінг-Іновація» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію за лот.

Зважаючи, що термін дії договору оренди майнового комплексу від 13.09.2011, щодо якого оголошено аукціон LLE001-UA-20211109-27877, закінчився 30.09.2021, аукціон проведено на право оренди відповідного майнового комплексу згідно з вимогами Закону України «Про оренду державного та комунального майна».

З метою отримання додаткової інформації Мінекономіки листом від 02.12.2021 № 3211-06/56964-06 надіслано запит Організатору аукціону.

Любомльська міська рада листом від 06.12.2021 № 1241 надала роз’яснення щодо лоту аукціону, копію договору оренди, окремі додаткові угоди.

Любомльська міська рада повідомила, що не надавала згоди на здійснення невід’ємних поліпшень.

Проте, ТОВ «Любомль-ринок» без відповідного дозволу було збудовано павільйон 56,2 кв. м, на який зареєстровано правовстановлюючі документи.

Також Любомльська міська рада повідомила, що в ході провадження господарської діяльності ТОВ «Любомль-ринок» частина об’єктів була виключена з переліку майна, яке передавалось згідно договору оренди ЦМК у зв’язку з його продажем.

Любомльською міською радою подано відповідні позови до суду, на даний час розгляд справ триває.

ВИРІШИЛИ:

  1. Взяти до уваги інформацію щодо пропозиції ТОВ «ЛЮБОМЛЬ-РИНОК» стосовно аукціону LLE001-UA-20211109-27877.

ГОЛОСУВАЛИ:  

«за»- 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались» – немає

Витяг з протоколу засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів 09.12.2021

Рішення Комісії
Попередній запис
Оголошено аукціон з оренди приміщення гаражу на 9 машин в Миколаївській області
Наступний запис
Оренда в Києві: оголошено аукціон з оренди частини громадського будинку КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Меню