Головна » Рішення Комісії » Витяг з протоколу засідання комісії від 03.06.21

Витяг з протоколу засідання комісії від 03.06.21

ПРОТОКОЛ

засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів (далі – Комісія)

  

м. Київ                                                                                                                                                                                                 03 червня 2021 р.                                                                                                             

            Враховуючи наявність кворуму (5 чоловік), засідання Комісії відкрито для забезпечення можливості розгляду, обговорення та голосування по питаннях відповідно до порядку денного.

 ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Розгляд скарг:
    • Науково-виробниче приватне підприємство «Олєкс» від 30.04.2021.
    • Котик Д. В.  від 29.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000060-2).
    • Котик Д. В.  від 29.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000064-2).
    • Котик Д. В.  від 29.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000062-2).
    • Котик Д. В.  від 28.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000061-2).
    • ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» від 24.05.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-04-08-000034-1).
    • ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» від 24.05.2021 (щодо аукціону  UA-PS-2021-04-09-000074-1).

1.8. ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» від 24.05.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-04-08-000031-1).

  1. Додатковий розгляд скарг:

2.1. ТОВ «Лек-Сервіс» від 26.04.2021.

  1. 2. ПП Фірма «Санітас» від 20.04.2021.
  2. Щодо припинення розгляду скарг ФОП Богданова Г.К. від 30.04.2021 (вх. № 07/40988-21, № 07/41184-21) у зв’язку із  їх відкликанням.

По питанню № 1:

1.1. Щодо розгляду скарги  Науково-виробниче приватне підприємство «Олєкс» від 30.04.2021.

До Комісії надійшла скарга Науково-виробничого приватного підприємства «Олєкс» (далі – Скаржник 1) 30.04.2021 на дії оператора електронного майданчика ТОВ «Закупки.пром.уа» щодо електронного аукціону UA-PS-2021-04-07-000002-1 на продовження договору оренди  нежитлових приміщень в будівлі обчислювального центру загальною площею 409,6 кв. м, розташованих за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 75, що обліковуються  на балансі Головного управління статистики у Запорізькій області.

Зміст скарги:

Скаржник 1 зазначає, що як чинний орендар був позбавлений переважного права на продовження договору оренди, передбаченого пунктом 149 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.20 № 483 (далі – Порядок).

Скаржник 1 стверджує, що мав намір надати згоду сплачувати орендну плату, що є рівною ціновій пропозиції учасника, який подав найвищу цінову пропозицію за лот, в ході спеціального етапу аукціону шляхом натискання відповідної кнопки в електронній торговій системі, але не зміг нею скористатися, оскільки така функція не була доступною (активною).

Скаржник 1 вимагає: прийняти рішення про встановлення порушень порядку організації, проведення аукціонів та вжити заходів для усунення таких порушень.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

29.04.2021 в електронній торговій проведено аукціон UA-PS-2021-04-07-000002-1, в  якому взяли участь 2 учасника, у тому числі Скаржник 1.

Згідно з протоколом про результати аукціону, сформованим в електронній торговій системі, переможцем аукціону визначено ФОП Кізілов М. В. як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію, та 07.05.2021 завантажено затверджений організатором аукціону протокол.

Відповідно до пункту 149 Порядку чинний орендар має переважне право на продовження договору оренди в ході аукціону за умови, що він бере участь в такому аукціоні та зробив закриту цінову пропозицію, яка є не меншою, ніж розмір стартової орендної плати.

Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 6 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483 пункт 149 Порядку в частині надання чинним орендарем згоди на сплату орендної плати, що є рівною ціновій пропозиції учасника, який подав найвищу цінову пропозицію за лот, попередньої згоди на сплату орендної плати, що є рівною ціновій пропозиції учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією, шляхом натискання відповідної електронної кнопки в електронній торговій системі вступає в дію з моменту появи відповідної технічної можливості в електронній торговій системі.

До початку роботи електронної торгової системи згода (попередня згода) надається шляхом подання заяви про надання такої згоди у формі, визначеній Фондом державного майна, разом з підписаним протоколом аукціону у порядку та строки, визначені Порядком для підписання та передачі переможцем аукціону такого протоколу.

Оскільки на момент проведення аукціону в електронній торговій системі була відсутня технічна можливість щодо надання згоди чинним орендарем на сплату орендної плати, що є рівною ціновій пропозиції учасника, який подав найвищу цінову пропозицію за лот, така згода надається шляхом подання заяви орендодавцю.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити відсутність порушення оператором електронного майданчика «Закупки.пром.уа» порядку організації, проведення аукціону UA-PS2021-04-07-000002-1.

ГОЛОСУВАЛИ:  

«за»  – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались» – немає

1.2. Щодо розгляду скарги Котик Д. В.  від 29.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000060-2).

До Комісії надійшла скарга Котик Дем’яна Васильовича  (далі – Скаржник 2) від 29.04.2021 на дії учасника аукціону Мендель Степана Вікторовича щодо електронного аукціону UA-PS-2021-03-17-000060-2 на право оренди частини нежитлового приміщення біля блоку № 6 корисною площею 4,0 кв. м, за адресою: м. Львів, вул. І. Миколайчука 9.

Зміст скарги:

Скаржник 2 стверджує, що аукціон містить ознаки порушень у вигляді недобросовісної конкуренції, оскільки було зареєстровано лише двох учасників, торги відбувались на одному електронному майданчику, подання заяв та оплата платежів були здійснені в один день, не було здійснено підняття ціни, переможець торгів, який запропонував вищу ціну відмовився від підписання протоколу.

Скаржник 2 вимагає: скасувати результати, відмінити прийняте рішення і провести новий аукціон.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Відповідно до пункту 16 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647 (далі – Порядок розгляду скарг), скарги подаються Мінекономіки в паперовій або електронній формі за формою згідно з додатком 1 виключно: учасником аукціону; користувачем інтернету, який не зміг взяти участь в аукціоні з незалежних від нього причин; орендодавцем; оператором електронного майданчика.

Зважаючи, що Скаржник 2 не брав участь в аукціоні, скаргу подано суб’єктом, що не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг, яким визначено виключний перелік суб’єктів, які  можуть подавати  скарги Мінекономіки.

Крім того, відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг цей Порядок визначає процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, процедура проведення яких не завершена та за результатами яких не укладено договору оренди, у тому числі електронних аукціонів (відкритих торгів (аукціонів), формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій.

Скарга Котик Д. В. від 29.04.2021 щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000060-2 (вх. № Мінекономіки 09/41014-21 від 05.05.2021) подана скаржником після підписання договору оренди, який було укладено з переможцем аукціону 23.04.2021 та оприлюднено  організатором в електронній торговій системі 28.04.2021.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пунктів 1, 25 Порядку розгляду скарг, оскільки скарга надійшла після підписання договору оренди, скаржник не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг до суб’єктів подання скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:   

«за» – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались» – немає

1.3. Щодо розгляду скарги Котик Д. В.  від 29.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000064-2).

До Комісії надійшла скарга Котик Дем’яна Васильовича  (далі – Скаржник 2) від 29.04.2021 на дії учасника аукціону Мендель Степана Вікторовича щодо електронного аукціону UA-PS-2021-03-17-000064-2 на право оренди частини нежитлового приміщення біля блоку № 2 корисною площею 4,0 кв. м, за адресою: м. Львів, вул. І. Миколайчука 9.

Зміст скарги:

Скаржник 2 стверджує, що аукціон містить ознаки порушень у вигляді недобросовісної конкуренції, оскільки було зареєстровано лише двох учасників, торги відбувались на одному електронному майданчику, подання заяв та оплата платежів були здійснені в один день, не було здійснено підняття ціни, переможець торгів, який запропонував вищу ціну відмовився від підписання протоколу.

Скаржник 2 вимагає: скасувати результати, відмінити прийняте рішення і провести новій аукціон.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Зважаючи, що Скаржник 2 не брав участь в аукціоні, скаргу подано суб’єктом, що не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг, яким визначено виключний перелік суб’єктів, які  можуть подавати  скарги Мінекономіки.

Скарга Котик Д. В. від 29.04.2021 щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000064-2 (вх. № Мінекономіки 09/41012-21 від 05.05.2021) подана скаржником після підписання договору оренди, який було укладено з переможцем аукціону 23.04.2021 та оприлюднено  організатором в електронній торговій системі 28.04.2021.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пунктів 1, 25 Порядку розгляду скарг, оскільки скарга надійшла після підписання договору оренди, скаржник не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг до суб’єктів подання скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались»  – немає

1.4. Щодо розгляду скарги Котик Д. В.  від 29.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000062-2).

До Комісії надійшла скарга Котик Дем’яна Васильовича  (далі – Скаржник 2) від 29.04.2021 на дії учасника аукціону Мендель Степана Вікторовича щодо електронного аукціону UA-PS-2021-03-17-000062-2 на право оренди частини нежитлового приміщення біля блоку № 2 корисною площею 4,0 кв. м, за адресою: м. Львів, вул. І. Миколайчука 9.

Зміст скарги:

Скаржник 2 стверджує, що аукціон містить ознаки порушень у вигляді недобросовісної конкуренції, оскільки було зареєстровано лише двох учасників, торги відбувались на одному електронному майданчику, подання заяв та оплата платежів були здійснені в один день, не було здійснено підняття ціни, переможець торгів, який запропонував вищу ціну відмовився від підписання протоколу.

Скаржник 2 вимагає: скасувати результати, відмінити прийняте рішення і провести новий аукціон.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Зважаючи, що Скаржник 2 не брав участь в аукціоні, скаргу подано суб’єктом, що не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг, яким визначено виключний перелік суб’єктів, які  можуть подавати  скарги Мінекономіки.

Скарга Котик Д. В. від 29.04.2021 щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000062-2 (вх. № Мінекономіки 09/41009-21 від 05.05.2021) подана скаржником після підписання договору оренди, який було укладено з переможцем аукціону 23.04.2021 та оприлюднено  організатором в електронній торговій системі 28.04.2021.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пунктів 1, 25 Порядку розгляду скарг, оскільки скарга надійшла після підписання договору оренди, скаржник не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг до суб’єктів подання скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:      

«за»   – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

1.5. Щодо розгляду скарги Котик Д. В.  від 28.04.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000061-2).

До Комісії надійшла скарга Котик Дем’яна Васильовича  (далі – Скаржник 2) від 28.04.2021 на дії учасника аукціону Мендель Степана Вікторовича щодо електронного аукціону UA-PS-2021-03-17-000061-2 на право оренди частини нежитлового приміщення біля блоку № 9 корисною площею 4,0 кв. м, за адресою: м. Львів, вул. І. Миколайчука 9.

Зміст скарги:

Скаржник 2 стверджує, що аукціон містить ознаки порушень у вигляді недобросовісної конкуренції, оскільки було зареєстровано лише двох учасників, торги відбувались на одному електронному майданчику, подання заяв та оплата платежів були здійснені в один день, не було здійснено підняття ціни, переможець торгів, який запропонував вищу ціну відмовився від підписання протоколу.

Скаржник 2 вимагає: скасувати результати, відмінити прийняте рішення і провести новий аукціон.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Зважаючи, що Скаржник 2 не брав участь в аукціоні, скаргу подано суб’єктом, що не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг, яким визначено виключний перелік суб’єктів, які  можуть подавати  скарги Мінекономіки.

Скарга Котик Д. В. від 28.04.2021 щодо аукціону UA-PS-2021-03-17-000061-2 (вх. № Мінекономіки 09/41001-21 від 05.05.2021) подана скаржником після підписання договору оренди, який було укладено з переможцем аукціону 23.04.2021 та оприлюднено  організатором в електронній торговій системі 28.04.2021.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пунктів 1, 25 Порядку розгляду скарг, оскільки скарга надійшла після підписання договору оренди, скаржник не відповідає вимогам пункту 16 Порядку розгляду скарг до суб’єктів подання скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за»   – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

1.6. Щодо розгляду скарги ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» від 24.05.2021 (щодо аукціону UA-PS-2021-04-08-000034-1).

До Комісії надійшла скарга ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» (далі – Скаржник 3) від 24.05.2021 на дії АТ «Українська залізниця»  щодо електронного аукціону UA-PS-2021-04-08-000034-1 на право оренди частини будівлі площею 1370,70 кв. м, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м. Коростень, вул. Кузьмінського, 47а.

Зміст скарги:

Скаржник 3 зазначає, що надав найвищу цінову пропозицію за лот та у встановлений строк підписав протокол про результати аукціону, а 05.05.2021 з ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» було укладено договір оренди зазначеного нерухомого майна.

Проте, 21.05.2021 в порушення вимог пункту 7.3 Регламенту ЕТС (аукціон може бути відмінено організатором на будь-якому його етапі, але до моменту укладення договору купівлі продажу/оренди) опубліковано рішення замовника про відміну електронного аукціону у зв’язку з виявленими технічними обставинами, які в разі передачі в оренду об’єктів, що входять до складу лоту, можуть зашкодити здійсненню господарської діяльності АТ «Українська залізниця».

Скаржник 3 вимагає: зобов’язати адміністратора скасувати рішення про відміну аукціону як таке, що не відповідає Регламенту ЕТС; зобов’язати організатора оприлюднити укладені договори та акти приймання-передачі майна згідно вимог Регламенту ЕТС; визнати відміну аукціону неправомірною та зобов’язати організатора усунути порушення порядку організації, проведення електронного аукціону.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Відповідно до пункту 1 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 15.07.2020 № 647 (далі – Порядок розгляду скарг), цей Порядок  визначає процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, процедура проведення яких не завершена та за результатами яких не укладено договору оренди, у тому числі електронних аукціонів (відкритих торгів (аукціонів), формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій.

Оскільки предметом аукціону є майно АТ «Українська залізниця», скарга не може бути розглянута.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг, оскільки розгляд скарг щодо проведення аукціонів на право оренди майна АТ «Українська залізниця» поза межами компетенції Комісії.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

1.7. Щодо розгляду скарги ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» від 24.05.2021 (щодо аукціону  UA-PS-2021-04-09-000074-1).

До Комісії надійшла скарга ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» (далі – Скаржник 3) від 24.05.2021 на дії АТ «Українська залізниця»  щодо електронного аукціону UA-PS-2021-04-09-000074-1 на право оренди частини будівлі майстерні та цеху станції Гречани  загальною  площею 2721,4 кв. м, що знаходиться за адресою:  м. Хмельницький, вул. Волочиська, 10/15.

Зміст скарги:

Скаржник 3 зазначає, що після проведення аукціону та підписання договору оренди, укладеного з  ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія», опубліковано рішення замовника про відміну електронного аукціону.

Скаржник 3 вимагає: зобов’язати адміністратора скасувати рішення про відміну аукціону як таке, що не відповідає Регламенту ЕТС; зобов’язати організатора оприлюднити укладені договори та акти приймання-передачі майна згідно вимог Регламенту ЕТС; визнати відміну аукціону неправомірною та зобов’язати організатора усунути порушення порядку організації, проведення електронного аукціону.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Оскільки предметом аукціону є майно АТ «Українська залізниця», скарга не може бути розглянута відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг, який визначає процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, процедура проведення яких не завершена та за результатами яких не укладено договору оренди, у тому числі електронних аукціонів (відкритих торгів (аукціонів), формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг, оскільки розгляд скарг щодо проведення аукціонів на право оренди майна АТ «Українська залізниця» поза межами компетенції Комісії.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за»  – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались»  – немає

1.8. Щодо розгляду скарги ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» від 24.05.2021 (щодо аукціону  UA-PS-2021-04-08-000031-1).

До Комісії надійшла скарга ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» (далі – Скаржник 3) від 24.05.2021 на дії АТ «Українська залізниця»  щодо електронного аукціону UA-PS-2021-04-08-000031-1 на право оренди нежитлових приміщень, що знаходиться за адресою:  м. Хмельницький, вул. Волочиська, 10.

Зміст скарги:

Скаржник 3 зазначає, що після проведення аукціону та підписання договору оренди, укладеного з ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія», опубліковано рішення замовника про відміну електронного аукціону.

Скаржник 3 вимагає: зобов’язати адміністратора скасувати рішення про відміну аукціону як таке, що не відповідає Регламенту ЕТС; зобов’язати організатора оприлюднити укладені договори та акти приймання-передачі майна згідно вимог Регламенту ЕТС; визнати відміну аукціону неправомірною та зобов’язати організатора усунути порушення порядку організації, проведення електронного аукціону.

За результатами  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

Оскільки предметом аукціону є майно АТ «Українська залізниця», скарга не може бути розглянута відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг, який визначає процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, процедура проведення яких не завершена та за результатами яких не укладено договору оренди, у тому числі електронних аукціонів (відкритих торгів (аукціонів), формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій.

ВИРІШИЛИ:

  1. Залишити скаргу без розгляду відповідно до пункту 1 Порядку розгляду скарг, оскільки розгляд скарг щодо проведення аукціонів на право оренди майна АТ «Українська залізниця» поза межами компетенції Комісії.

ГОЛОСУВАЛИ:     

«за» – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

  1. Щодо додаткового розгляду скарг:

2.1 . Щодо додаткового розгляду скарги ТОВ «Лек-Сервіс» від 26.04.2021.

До Комісії надійшла скарга ТОВ «Лек-Сервіс» (далі – Скаржник 4) від 26.04.2021 на дії комунального некомерційного підприємства «Селидівська центральна міська лікарня Селидівської міської ради» (далі – КНП «СЦМЛСМР», Організатор)  щодо електронного аукціону UA-PS-2021-03-23-000016-3  на право оренди частини нежитлового приміщення загальною площею 20,9 кв. м, розташованого за адресою: Донецька обл., м. Селидове, вул. Московська, буд. 43, розгляд якої згідно з рішенням Комісії від 25.05.2021  перенесено на наступне засідання.

Зміст скарги:

Скаржник 4 зазначає, що в оголошенні про проведення електронного аукціону відсутня повна інформація про потенційний об’єкт оренди.

Скаржник 4 вважає, що згідно з пунктом 29 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.20 № 483 (далі – Порядок) в оголошенні має бути зазначена інформація щодо використання об’єкта виключно за цільовим призначенням.

Скаржник 4 повідомляє, що відповідно до договору оренди від 20.03.2019 № 15,  укладеного строком на один рік, КНП «СЦМЛСМР» передало ТОВ «Лек-Сервіс» в платне строкове користування приміщення головного корпусу лікарні, площею 20,9 кв. м у м. Селидове, вул. Московська, 43. Згідно з додатковою угодою, зазначений договір оренди пролонговано до 23.03.2021.

Скаржник 4 вважає, що аукціон має бути оголошений саме на продовження договору оренди з дотриманням процедур, передбачених Порядком, у тому числі щодо збереження цільового призначення.

Крім того, запропонована ціна орендної плати є економічно необґрунтованою.

Скаржник 4 вимагає: встановити наявність порушення Організатором 2 порядку організації, проведення аукціону № UA-PS-2021-03-23-000016-3, а саме пунктів 26 та 55 Порядку в частині надання неповної інформації про потенційний об’єкт оренди, зокрема, відсутності в оголошенні про передачу майна в оренду інформації, що аукціон оголошений на продовження договору оренди і чинний орендар має переважне право на продовження договору оренди; скасувати результати проведення електронного аукціону № UA-PS-2021-03-23-000016-3.

За результатами додаткового розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

14.04.2021 в електронній торговій системі проведено аукціон UA-PS-2021-03-23-000016-3, в якому взяли участь 2 учасника, у тому числі Скаржник 4.

Згідно з протоколом електронного аукціону, сформованим в ЕТС,  переможцем визначено ТОВ «Аптечний будинок» як учасника, який надав найвищу цінову пропозицію та 13.05.2020 Організатором оприлюднено укладений 29.04.2021 з переможцем  договір оренди.

Відповідно до пункту 143 Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483,  орендар, що має намір продовжити договір оренди, що підлягає продовженню за результатами проведення аукціону, звертається до орендодавця із заявою про продовження договору оренди не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії договору оренди. Якщо орендар не подав заяву про продовження договору оренди у зазначений строк, то орендодавець не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії договору оренди повідомляє орендаря про те, що договір оренди підлягає припиненню на підставі закінчення строку, на який його було укладено, у зв’язку з тим, що орендар не подав відповідну заяву у визначений Законом строк, та повідомляє про необхідність звільнення орендованого приміщення і підписання акта приймання-передачі (повернення з оренди) орендованого майна.

Заява подається шляхом заповнення електронної форми через особистий кабінет в електронній торговій системі.

Для прийняття остаточного рішення Мінекономіки надіслано запит до КНП «СЦМЛСМР» щодо надання інформації та документів щодо договору оренди, укладеного з ТОВ «ЛЕК-Сервіс», та отримано такі матеріали: копія договору оренди № 15 від 20.03.2019, укладеного з ТОВ «Лек-Сервіс», додаткова угода до договору від 23.03.2020, копія листа ТОВ «Лек-Сервіс» від 01.02.2021 про включення майна до Переліку першого типу, копія листа КНП «СЦМЛСМР» від 19.04.2021 на адресу орендаря про повернення орендованого майна, копія акта приймання-передачі (повернення) майна.

З отриманих від орендодавця матеріалів вбачається,  що договір оренди між КНП «СЦМЛСМР» та ТОВ «Лек-Сервіс» було укладено на строк по 23.03.2021.

Таким чином, Скаржник 4 відповідно до вимог пункту 143 Порядку мав звернутись з заявою про продовження договору оренди до 23.12.2021.

Лист ТОВ «Лек-Сервіс» від 01.02.2021 про включення майна до Переліку першого типу не є заявою про продовження договору оренди.

Оскільки, колишній орендар ТОВ «Лек-Сервіс» не подавав орендодавцю заяву про продовження договору оренди, аукціон UA-PS-2021-03-23-000016-3 не міг бути оголошений на продовження договору оренди.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити відсутність порушень організатором аукціону порядку підготовки, організації аукціону UA-PS-2021-03-23-000016-3, оскільки ТОВ «Лек-Сервіс» не було подано заяви про продовження договору оренди відповідно до вимог пункту 143 Порядку.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались»  – немає

2.2. Щодо додаткового  розгляду скарги ПП Фірма «Санітас» від 20.04.2021.

До Комісії надійшла скарга ПП Фірма «Санітас» (далі – Скаржник 5) від 20.04.2021 на дії Регіонального відділення ФДМУ по м. Києву (далі – Організатор) щодо електронного аукціону UA-PS-2021-02-04-000009-2 на продовження договору оренди нерухомого майна загальною площею 54 кв. м, що розміщене за адресою: м. Київ,                         вул. Борщагівська, 193, та обліковується на балансі Національного авіаційного університету, розгляд якої згідно з рішенням Комісії від 25.05.2021 перенесено на наступне засідання.

Зміст скарги:

Скаржник 5  зазначає, що в оголошенні про проведення аукціону розміщено недостовірну інформацію щодо забезпечення об’єкта оренди комунікаціями з водопостачання та каналізації (водовідведення).

Скаржник 5  стверджує, що після проведення аукціону, при підготовці до укладання договору, в ході спільного обстеження об’єкта оренди за участю представника балансоутримувача – ДУ «Національний авіаційний університет», виявилося, що розміщена Організатором  інформація в оголошенні не відповідає дійсності, зокрема,  в приміщенні відсутні інженерні мережі з водопостачання та водовідведення.

Зазначене є перешкодою для здійснення Скаржником 5 своєї діяльності (роздрібна торгівлі лікарськими засобами) та не узгоджується з вимогами законодавства в частині обов’язкових кваліфікаційних вимог, необхідних для отримання ліцензії на провадження зазначеного виду діяльності за місцезнаходженням об’єкта оренди

Скаржник 5 листом від 30.03.2021 повідомив Організатора  про істотне порушення ним умов проведення аукціону, внаслідок якого переможець аукціону позбавлений можливості укласти договір оренди на умовах, визначених в оголошенні.

На день подання скарги, договір оренди між сторонами не укладено, термін визначений чинним законодавством для його укладання закінчився.

Скаржник 5 вимагає: встановити порушення Регіональним відділенням ФДМУ по м. Києву порядку підготовки аукціону UA-PS-2021-02-04-000009-2, в частині розміщення недостовірної інформації про предмет лоту аукціону; зобов’язати Організатора прийняти рішення про відміну (скасування) аукціону з істотним порушенням порядку підготовки об’єкта та недостовірної інформації про лот аукціону з присвоєнням відповідного статусу в електронній системі, який забезпечує можливість повернення сплачених  ПП Фірма «Санітас» гарантійного та реєстраційного внеску.

За результатами  додаткового  розгляду скарги Комісією встановлено наступне.

04.02.2021 в електронній торговій системі  оголошено аукціон UA-PS-2021-02-04-000009-2 на продовження договору оренди державного майна.

Оскільки заяву на участь в аукціоні подано лише одним учасником,
відповідно до протоколу про результати аукціону, затвердженого 05.03.2021,  Скаржника 3  визначено переможцем аукціону.

27.04.2021 Організатором оприлюднено в електронній торговій системі акт про непідписання переможцем аукціону ПП Фірмою «Санітас» договору оренди.

На засіданні Комісії представниками Фонду державного майна зазначено, що Організатор аукціону повідомив, що інформацію про об’єкт оренди розміщено на підставі відомостей, наданих балансоутримувачем – ДУ «Національний авіаційний університет». Зокрема, використано інформацію зі звіту про оцінку майна.

Отже, балансоутримувачем було надано до Регіонального відділення ФДМУ недостовірні відомості щодо об’єкта оренди в частині забезпечення мережами з водопостачання та водовідведення.

При цьому варто зазначити, що до матеріалів скарги додано Акт огляду (обстеження) приміщення та інженерних комунікацій об’єкта оренди, який підписаний представниками орендаря та балансоутримувача, який містить інформацію про відсутність у приміщенні інженерних комунікацій водозабезпечення.

ВИРІШИЛИ:

  1. Встановити відсутність порушень Організатором – Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м. Києву порядку підготовки, організації аукціону UA-PS-2021-02-04-000009-2.

ГОЛОСУВАЛИ:

«за» – 5 голосів

«проти» – немає

«утримались»  – немає

  1. Щодо припинення розгляду скарг ФОП Богданова Г.К. від 30.04.2021 (вх. № 07/40988-21, № 07/41184-21) у зв’язку із  їх відкликанням.

На розгляд Комісії надійшли скарги ФОП Богданова Георгія Костянтиновича  від 30.04.2021 (вх. Мінекономіки № 07/40988-21 від 05.05.2021, № 07/41184-21 від 05.05.2021) на дії ДП «Прозорро.Продажі»  щодо електронного аукціону № UA-PS-2021-03-31-000019-2 на право оренди частини приміщення в учбовому корпусі  площею 3,0 кв. м, за адресою: м. Київ, бульв. Т. Шевченка, 14.

Мінекономіки отримало лист (вх. № 07/46278-21 від 24.05.2021)  від  ФОП Богданова Г.К. про відкликання зазначених скарг.

Згідно з  пунктом 26 Порядку подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 № 647               (далі –  Порядок розгляду скарг), у разі відкликання скарги або пропозиції скаржником/заявником комісія припиняє її розгляд.

ВИРІШИЛИ:

  1. Припинити розгляд скарг ФОП Богданова Г. К. від 30.04.2021 щодо електронного аукціону № UA-PS-2021-03-31-000019-2 відповідно до пункту 26 Порядку розгляду скарг.

ГОЛОСУВАЛИ:   

«за»  – 5 голосів

«проти»  – немає

«утримались»  – немає

Витяг з протоколу засідання комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів 03.06.21

Рішення Комісії
Попередній запис
Підприємництво в Чорнобилі: як держава стимулює відродження в зоні відчуження завдяки прозорій оренді
Наступний запис
Оренда в Києві: оголошено аукціон з оренди приміщень в столиці
Меню