Скарги та пропозиції щодо проведення аукціонів з передачі в оренду державного та комунального майна.
Для забезпечення реалізації права на подання скарг та пропозицій Мінекономіки утворюється постійно діючий колегіальний орган – Комісія з розгляду скарг та підготовки пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, у тому числі електронних аукціонів (далі – Комісія).
Яке відношення до Комісії має Фонд державного майна України?
До складу комісії входять, зокрема, два представники Фонду державного майна.
Загальна кількість членів Комісії становить – 6 осіб.
Як Комісія здійснює свою діяльність?
Формою роботи комісії є засідання.
Перше засідання Комісії відбулося 23.11.2020. Станом на 03.03.2021 відбулося 9 засідань. Загалом розглянуто 22 скарги.
Хто має право на подання скарг?
- учасник аукціону;
- користувач інтернету, який не зміг взяти участь в аукціоні з незалежних від нього причин;
- орендодавць;
- оператор електронного майданчика.
Важливо: подання скарги іншою особою, ніж зазначені вище, є підставою для залишення такої скарги без розгляду.
Як подати скаргу до Комісії?
Подання скарги в паперовій формі здійснюється шляхом надсилання до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на адресу: 01008, м. Київ,
вул. Грушевського, буд. 12/2.
Подання скарги в електронній формі здійснюється шляхом надсилання на електронну адресу: meconomy@me.gov.ua.
Посилання на форми подання скарг та пропозицій.
Скільки чекати на рішення Комісії?
Строк розгляду скарг та пропозицій становить 20 робочих днів з дати їх реєстрації Мінекономіки, та може бути продовжений за рішенням Комісії на 10 робочих днів з обґрунтуванням причини продовження строку.
Яке рішення може бути прийняте Комісією?
- про встановлення або відсутність порушень порядку організації, проведення аукціонів та вжиття заходів для усунення таких порушень;
- доводення до відома адміністратора електронної торгової системи обставини та факти, викладені у скарзі або пропозиції, та рішення комісії;
- надати рекомендації щодо вдосконалення процесу проведення аукціонів.
ВАЖЛИВО: КОМІСІЯ НЕ НАДІЛЕНА ПОВНОВАЖЕННЯМИ ЩОДО СКАСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АУКЦІОНІВ ТА/АБО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ЇХ УЧАСНИКІВ.
Коли Комісія може не розглянути скаргу?
- скаржник подає скаргу щодо того самого порушення, аукціону та/або лоту аукціону та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду комісією і щодо яких комісією прийнято відповідне рішення (крім випадку, коли у повторній скарзі зазначені факти та обставини, які не були предметом розгляду на засіданні комісії);
- усунення орендодавцем порушень, зазначених у скарзі;
- до дня подання скарги орендодавцем прийнято рішення про відміну аукціону чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з таких рішень;
- подання скарги особою, яка не може бути скаржником.
Нормативно-правові документи:
Процедуру подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, порядок формування, функціонування та повноваження комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій встановлено Порядком подання, розгляду скарг та пропозицій стосовно організації та проведення аукціонів щодо передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 № 647.