Головна » Історії успіху »  Історія Успіху: як оренда державного майна допомагає пральному бізнесу “Постірай-ка” 

 Історія Успіху: як оренда державного майна допомагає пральному бізнесу “Постірай-ка” 

В Сполучених Штатах Америки перша комерційна пральня з самообслуговуванням була заснована  у ще в далекому 1934 році у місті Форт-Уерт в Техасі. Згодом явище пралень самообслуговування у США стали не просто успішним бізнесом, а й сформували певний пласт культури.

В Україні цей бізнес розпочав свою роботу на декілька десятків років пізніше. І команді Фонду державного майна вдалося поспілкуватися з одним із представників цієї сфери. Дмитро – директор компанії  ТОВ “Постірай-ка”, яка надає послуги прання понад 14 років. Підприємець орендує  близько 100 об’єктів державної власності і надає послуги прання 50 000 клієнтів.

Розкажіть, будь ласка, про свій досвід підприємницької діяльності 

Близько 15 років тому я почав свою підприємницьку діяльність, втілював у життя різні бізнес-проєкти. Проте, купивши необхідне технічне обладнання та удосконаливши електроніку вирішив створити мережу пралень самообслуговування. 

Це єдиний об’єкт який Ви орендуєте?

На сьогодні моя компанія орендує близько 100 об’єктів державної власності у Києві та області. Всі вони різні, в основному це частина приміщень в гуртожитках та інших об’єктах з невеликими загальними площами.

Як  давно ви орендуєте об’єкти?

Вперше участь в орендному аукціоні я взяв ще у 2008 році, коли все відбувалося на паперах. Процес був тяжким та виснажливий, адже паперової тяганини було багато. Зараз, орендувати об’єкт стало значно простіше, не потрібно доносити стоси паперів яких не вистачає.

Скільки коштів було інвестовано?

Протягом майже 15 років інвестування здійснювалося і здійснюється постійно. Загалом вкладено чималу суму, мова іде про сотні тисяч доларів.

Чи хотіли б покращити процес оренди державного майна?

Процес передачі об’єкта та підписання орендного договору з роками спростився, відбулося реформування. Проте, не вистачає власного онлайн-кабінету орендаря, де можна було б оплачувати оренду онлайн, через додаток. Зокрема, я та мої спеціалісти готові допомагати реалізовувати таку ідею. 

Як ваша компанія переживає такий складний час та чи продовжуєте працювати?

Ми працювали, працюємо і не плануємо припиняти свою діяльність, хочемо навпаки розширюватися. До початку війни нашими послугами користувалися близько 50 000 клієнтів. На сьогодні їх значно менше, проте це не причина для припинення покращення якості послуг.  

Наразі, наша компанія аби допомогти надавала послуги прання для військових безкоштовно, зараз діє знижка 50%.

Плануєте ще брати участь в аукціонах? 

Так, зараз активно відстежуємо об’єкти, які з’являються на Прозорро.Продажі. Розглядаємо варіанти як оренди, так і приватизації державного майна. 

Щоб ви порадили людям, які тільки планують брати участь в онлайн-аукціонах і хочуть розпочати власну справу? 

Раджу насамперед детально прораховувати витрати та прораховувати можливий сценарій розвитку ринку. Для того аби не було неочікуваних наслідків. 

Команда Фонду державного майна України вдячна панові Дмитру за розмову та бажає подальших успіхів у бізнесі. Він  є чудовим прикладом як прозора оренда може стати надійною основою для реалізації цікавих бізнес-ідей. 

Також ми запрошуємо всіх брати участь у прозорій оренді, адже це зручний та вигідний механізм інвестицій у власну справу!

Фонд держмайна підготував спеціальну інструкцію, яка дозволяє ознайомитись з правилами участі в орендних онлайн-аукціонах, переглянути яку можна тут

А щоб бути завжди в курсі найцікавіших та найвигідніших аукціонів – підписуйтесь на наш телеграм канал Оренда в Україні.

Також кожен може підписатися на спеціальну розсилку і щотижня отримувати актуальну інформацію про вже оголошені аукціони на електронну пошту. Підписатися – http://bit.ly/3jjSDQA

Історії успіху
Попередній запис
Пральна кімната у гуртожитку на орендному онлайн-аукціоні
Наступний запис
Оренда на Івано-Франківщині: оголошено аукціон з оренди 18 об’єктів нерухомості
Меню